پرسش های متداول

از چه طریق می توانیم با آژانس هواپیمایی شرق بهشت ارتباط برقرار کنیم؟

برای مراجعه حضوری از طریق آدرس زیر:
تهران، بالاتر از میدان فاطمی، میدان گلها، نبش خیابان رادافزون 4/1 ، پلاک 111، طبقه همکف

برای ارتباط تلفنی:
021 88989700 88983639 88960818

ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی:
نام کاربری ( اسم صفحات) ما در تمام شبکه های اجتماعی از قبیل تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین و … sharghebehehst96 می باشد.
همچنین آدرس وب سایت رسمی شرکت sharghebehesht.com
و وبلاگ اطلاعات گردشگری ما blog.sharghebehesht.com می باشد.

 

چگونه از سیستم رزرواسیون آنلاین سایت میتوانیم استفاده کنیم؟

در اغلب سیستمهای رزرواسیون آژانس های مسافرتی، تب هایی در باکس مربوط به سیستم رزرواسیون آنلاین قرار داده شده است که عناوین این تب ها عموما: پرواز، هتل، تور، و از این قبیل موارد می باشد که شما کاربران و مسافران محترم با انتخاب هر کدام از این عناوین ( به طور مثال پرواز)، و انتخاب تاریخ رفت برگشت و ارسال آن، به موارد مورد نظر خود دست پیدا میکنید ( در صورت مجود بودن) که با انتخاب هر کدم از آنها میتواند مورد انتخابی خود را رزرو بفرمایید.

 

در نمای اولیه تور ها در سایت قیمت تور با یک مبلغ نشان داده میشود، امّا بعد از مشاهده جزئیات قیمت های بیشتر و اغلب گرانتری ظاهر می شوند، دلیل این تغییر قیمت ها چیست؟

در اطلاعات اولیه تورها فقط میتوان یک قیمت را وارد کرد که آن قیمت کمترین قیمت آن تور می باشد، که اغلب اولین قیمت پکیج ( که به صورت دبل یا دو نفره ) می باشد نشان داده می شود.

در ادامه پس از کلیک روی تور مورد نظر از جزئیات تور و قیمت های دیگر همان تور که بر اساس هتل، درجه هتل، تعداد نفرات و دیگر موارد تغییر میکنند مطلع خواهید شد

قطعا تنوع و تعداد بیشتر قیمت ها بر اساس امکانات تور به شما در انتخاب راحت تر و بهتر کمک خواهد کرد.

 

در جدول پکیج ها و در توضیحات مربوط به هتل و درجه هتل و امکانات هتل چند اصلاح (BB, ALL, UALL و …) وجود دارد، منظور از این اصلاحات چیست؟

بسیاری از کسانی که زیاد به سفر خارجی می روند با این اصطلاحات آشنا هستند، اما  در اینجا به صورت خلاصه و تیتر گونه مروری می کنیم بر معانی این اصطلاحات ، زیرا آشنایی با آنها می تواند در برنامه ریزی دقیق تر سفر بسیار مفید باشد.

(R.O) اتاق بدون غذا

(B.B) اتاق+یک وعده صبحانه

(H.B) اتاق+صبحانه+یکی از دو وعده ناهار یا شام

(F.B) اتاق+صبحانه+ناهار+شام

(ALL) اتاق+صبحانه+ناهار+شام+نوشیدنی ها و دسرهای رایگان از صبح تا شب

(U.ALL) اتاق+صبحانه+ناهار+شام+میان وعده ها و نوشیدنی های رایگان به صورت 24 ساعته

 

تفاوت میان تورهای لحظه آخری و ارزان با سایر تورها چیست؟

تورهای لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته است (که این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور است) و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها، تور ها با قیمتی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می رسند.

 

فرق بین وبسایت و وبلاگ شرق بهشت؟

از طریق وبسایت آژانس هواپیمایی شرق بهشت با کلیات فعالیت های مربوط به درون آژانس سر و کار خواهید داشت…

اما از طریق وبلاگ گردشگری شما علاوه بر اینکه به اطلاعات گردشگری خود می افزایید، می توانید به طور مکمل وبسایت اصلی آژانس نیز از امکانات آن بهرمند شوید…

به این شکل که شما یک مقصد را در وبلاگ انتخاب می کنید، تمام اطلاعات مربوط به آن شهر یا کشور را بدست می آورید و در صورت پسندیده شدن به عنوان مقصد گردشگری خود برای خرید آن از طریق وبسایت اصلی اقدام نمایید.

پرسش های متداول

پرسش های متداول