یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/04/23
5/5 - (2 امتیاز)

هرچند ایتالیا مهد تاریخ و تمدن اروپا است، اما بسیاری از گردشگران بخش زیادی از زمان خود را به بازدید از مراکز خرید ایتالیا اختصاص می دهند. ایتالیا از گذشته به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در حوزه مد و پوشاک شناخته می شود و زادگاه برندهای مطرحی چون دی اند جی (D&G)، بولگاری (Bulgari)، جورجیو آرمانی (Gorgio Armani)، گوچی (Gucci) و ورساچه (Versace) است.

علاوه بر این، صنایع دستی ایتالیایی مانند ظروف شیشه ای، پارچه های ابریشمی، محصولات چرمی، طلا و جواهر آلات و محصولات غذایی مانند انواع نوشیدنی ها و روغن زیتون از شهرت جهانی برخوردارند. در بازارها و مراکز خرید ایتالیا می توانید بهترین صنایع دستی و غذایی ایتالیا را با قیمت های مناسبی خریداری کنید.

در ادامه تعدادی از مهمترین و بهترین مراکز خرید ایتالیا را معرفی می کنیم:

 

برای مشاهده تورهای ایتالیا کلیک کنید

 

مراکز خرید ایتالیا

 

مراکز خرید رم

خیابان Via Condotti

خیابان Via Condotti اصلی ترین مرکز خرید رم و مرکز طراحان لباس و پوشاک در رم است. در این خیابان که یکی از مهمترین مراکز خرید ایتالیا است، می توانید فروشگاه برندهای بزرگی مانند پرادا، جورجیو آرمانی و گوچی را پیدا کنید. علاوه بر برندهای بین المللی بسیاری از طراحان شناخته شده ایتالیایی نیز در این خیابان حضور دارند و آخرین طراحی های خود را به نمایش می گذارند.

ویترین های این فروشگاه ها به قدری با شکوه و پر زرق و برق هستند که می توانند ساعت ها شما را مجذوب خود کنند. هر چند بازدید از داخل فروشگاه ها رایگان است و می توانید هر محصولی که خواستید را از نزدیک تماشا کنید، اما حسابی مراقب باشید. زیرا این محصولات لوکس می توانند در یک چشم بر هم زدن کارت اعتباری شما را خالی کنند!

Via Condotti

Via Condotti

 

خیابان  Via del Corso

این خیابان با طول یک و نیم کیلومتر، یکی از طولانی ترین خیابان های شهر رم است که در قلب تاریخی این شهر قرار گرفته و میدان ونیز (Piazza Venezia) را به میدان دل پوپولو (Piazza del Popolo) متصل می کند. این خیابان باریک با داشتن تعداد زیادی فروشگاه و بوتیک، یکی از اصلی ترین مراکز خرید ایتالیا است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

علاوه بر برندهای بین المللی مانند دیزل و زارا و بوتیک های ایتالیایی، در این خیابان می توانید محصولات چرمی فوق العاده ای نیز پیدا کنید. فروشگاه Gazelle یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید کفش های چرمی درجه یک است.

 

مراکز خرید ونیز

مرکز خرید Coin

مرکز خرید Coin اصلی ترین مرکز خرید شهر ونیز است که در یک ساختمان بزرگ 5 طبقه واقع شده است. هر کدام از 5 طبقه این فروشگاه به یک گروه از فروشگاه ها اختصاص پیدا کرده اند. در طبقه اول و سوم این مرکز خرید می توانید انواع فروشگاه های لباس و زیورآلات زنانه را پیدا کنید. فروشگاه های لباس های مردانه در طبقه دوم این مرکز قرار دارند و دو طبقه دیگر نیز مربوط به لوازم منزل و دکوراسیون و پوشاک کودکان است.

یکی از بهترین زمان ها برای بازدید از این مرکز خرید، پیش از تعطیلات بزرگ سال است. در این اوقات علاوه بر جشنواره ها و تخفیف های متعدد، فروشگاه ها نیز با تم خاصی تزیین می شوند که بر جذابیت آنها می افزاید.

 

خیابان  Calle Larga 22 Marzo

یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید ایتالیا و ونیز، خیابان Calle Larga 22 Marzo است. به راحتی می توانید یک روز کامل در این خیابان قدم بزنید و از تماشای ویترین های پر زرق و برق فروشگاه ها و بوتیک ها لذت ببرید. خیابان Calle Larga 22 Marzo مرکز گران ترین و لوکس ترین فروشگاه های ونیز است. قیمت برخی از لباس های طراحان معروف در این خیابان تا 2000 یورو و بیشتر هم می رسد.

البته این به این معنی نیست که با بودجه کمتر نمی توانید در این خیابان خرید کنید. در خیابان Calle Larga 22 Marzo برای هر سلیقه و بودجه ای فروشگاهی وجود دارد که محصولات متنوعی را به فروش می گذارند و می توانید اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

Calle Larga 22 Marzo

Calle Larga 22 Marzo

 

مراکز خرید فلورانس

خیابان Via de’ Tornabuoni

احتمالا معروفترین مرکز خرید شهر فلورانس، خیابان Via de’ Tornabuoni است که میدان آنتینوری (Piazza degli Antinori) را به پل سانتا ترینیتا (Ponte Santa Trinita) متصل می کند. بسیاری از برترین طراحان مد و پوشاک فلورانس در این خیابان باشکوه و زیبا حضور دارند و این خیابان از قرن نوزدهم محلی برای خرید محصولات لوکس بوده است.

اما گشت و گذار در خیابان Via de’ Tornabuoni بدون بازدید از موزه Salvatore Ferragamo ناقص است. این موزه در واقع متعلق به برند Ferragamo است که مجموعه ای از تصاویر، الگوها، ابزارها و… مربوط به تاریخچه تولید کفش را گردآوری کرده است.

Via de’ Tornabuoni

Via de’ Tornabuoni

 

خیابان Via del Corso

خیابان Via del Corso یکی از بهترین نقاط فلورانس برای پیدا کردن صنایع دستی و هنری ایتالیا است. علاوه بر برندهای مطرحی مانند دی اند جی، می توانید تعدادی از بهترین فروشگاه های محصولات چرمی، لباس های دست دوز و جواهرآلات دست ساز را پیدا کنید.

یکی از بهترین فروشگاه های این خیابان، بوتیک  Piero Puliti است که از بهترین مراکز برای خرید پوشاک آقایان است که از بهترین مواد اولیه و طراحی های منحصر به فردی استفاده می کند. اما علاوه بر پوشاک، در خیابان Via del Corso می توانید کافه و رستوران های اصیل ایتالیایی را پیدا کنید. فراموش نکنید بستنی های ایتالیایی (Gelato) این خیابان را حتما امتحان کنید.

 

مراکز خرید میلان

مرکز خرید Rinascente

این ساختمان ده طبقه که یکی از مهمترین مراکز خرید ایتالیا و میلان است، محل مناسبی برای پیدا کردن جدیدترین کلکسیون های پوشاک، زیورآلات، محصولات آرایشی و دکوراسیون منزل است. تعداد زیادی از برندهای مطرح قدیمی و برندهای جدید در این مرکز خرید وجود دارند و شما می توانید انواع مختلفی از محصولات در قیمت های مختلف را از آنها خریداری کنید.

طبقه هفتم مرکز خرید Rinascente یکی از جذابترین بخش های این مجموعه است. در این طبقه علاوه بر 9 کافه و رستورانی که بهترین غذاهای ایتالیایی و بین المللی را سرو می کنند، تعدادی فروشگاه وجود دارند که محصولات غذایی ایتالیایی مانند پنیر، روغن زیتون و انواع نوشیدنی های سنتی ایتالیایی را به فروش می رسانند.

 

مرکز خرید Brian and Barry

این ساختمان 12 طبقه که در سال 2015 افتتاح شده است، یکی از بهترین مراکز برای خرید در میلان است. در این مرکز می توانید انواع مختلفی از محصولات مانند پوشاک، لوازم آرایشی و زیبایی، زیورآلات، محصولات غذایی و … را در کیفیت ها و قیمت های متفاوت پیدا کنید.

در واقع در این مرکز خرید با داشتن بیش از 100 برند معتبر جهانی، یک بهشت برای عاشقان خرید است که شما را از هر مرکز خرید دیگری بی نیاز می کند. در طبقه دوازدهم این ساختمان نیز یک تراس 360 درجه فوق العاده با رستوران ها و کافه های مختلف وجود دارد که می تواند مکان مناسبی برای استراحت و تماشای شهر میلان باشد.

Brian and Barry

Brian and Barry

   

4 دیدگاه برای “آشنایی با مراکز خرید ایتالیا”

  1. roulette live katy perry گفت:

    To start with, you will choose the tables however lowest blind levels.
    Personally I don’t think I’m up for that routine money-loss that’s required.

    Don’t lose your money in one day, split it over. http://movetothebeet.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=lpe88.life%2Findex.php%2Fother-games%2Fntc33

  2. scr888 promotion 2018 گفت:

    All 9 of these articles ere taken by 9 separate entities. You should
    submit your original, quality artichles on some very nice article web-sites.

    Make sure your articles are constructive, doo not spam the
    blogs. http://www.firstelse.com/download-the-best-online-slot-games-of-918kiss/

  3. Bandar Domino Qiu Qiu گفت:

    I every time spent my half an hour to read this weblog’s articles
    daily along with a cup of coffee. http://dominoqiu.link/ref.php?ref=DOMINO_QIU

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/01/06

آشنایی با مراکز خرید ایتالیا

آشنایی با مراکز خرید ایتالیا

آشنایی با مراکز خرید ایتالیا

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *