یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/04/23
5/5 - (2 امتیاز)

فرانسه برترین مقصد گردشگری دنیا است که سالانه بالغ بر 86 میلیون گردشگر به آن سفر می کنند. با همین دلیل زیرساخت های گردشگری در فرانسه از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. هر گردشگر با توجه به توجه به سلیقه شخصی و بودجه ای که در اختیار دارد، می تواند محل مناسبی برای اقامت خود در این کشور پیدا کنید؛ از هاستل و هتل های ارزان قیمت، تا لوکس ترین هتل های فرانسه.

لوکس ترین هتل های فرانسه با داشتن تزئینات شیک و زیبا، رستوران های مجلل و اسپاهای مجهز و قرارگیری در بهترین نقاط شهر محل مناسبی برای گذراندن یک تعطیلات رویایی در شهر زیبای پاریس هستند.

وبلاگ گردشگری آژانس هواپیمایی شرق بهشت فهرستی از لوکس ترین هتل های فرانسه را در ادامه برای شما فراهم آورده است:

 

برای مشاهده تورهای فرانسه کلیک کنید

 

لوکس ترین هتل های فرانسه

 

Le Meurice

هتل Le Meurice با قرار گرفتن در قلب پاریس و خیابان rue de Rivoli یکی از بهترین موقعیت ها را در بین هتل های لوکس فرانسه داراست. باغ Tuileries دقیقا در مقابل این هتل قرار دارد و شما با کمتر از ده دقیقه قدم زدن در این پارک می توانید به موزه مشهور لوور و یا خیابان شانزلیزه برسید.

تمام 160 اتاق و سوئیت این هتل با الهام از کاخ افسانه ای ورسای طراحی و تزئین شده اند و بسیار زیبا و با شکوه هستند. اما این تزئینات لوکس علاوه بر زیبایی، بسیار راحت هستند و آسایش شما در این هتل را تضمین می کنند. سوئیت Belle Etoile که در طبقه هفتم این هتل قرار دارد، لوکس ترین واحد اقامتی آن است که با داشتن یک تراس اختصاصی، نمایی 360 درجه از پاریس را به شما هدیه می دهد.

همچنین هتل Le Meurice یک مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی دارد که می تواند خستگی سفر را از تن شما بدر کند.

جالب است بدانید که سالوادور دالی نیز مدتی در این هتل اقامت داشته است.

Le Meurice

Le Meurice

 

Le Royal Monceau Raffles

این هتل که از لوکس ترین هتل های فرانسه است، در خیابان Hoche و در فاصله کوتاهی نسبت به میدان شارل دوگل و طاق پیروزی پاریس قرار دارد. چند دقیقه پیاده روی کافی است تا به خیابان شانزلیزه و یا پارک جذاب  Monceau برسید.

این هتل در دهه 1930 میلادی افتتاح شده و سبک طراحی و دکوراسیون آن تلفیقی از سبک مدرن و آرت دکو است. همین باعث شده است که اتاق ها علاوه بر امکانات و راحتی بسیار زیاد، چشم نواز و آرامش بخش نیز باشند.

این هتل علاوه بر استخر، مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی، یک فروشگاه بزرگ کتاب و سالن سینما نیز دارد که می تواند بخشی از وقت شما را به خود اختصاص دهد. همچنین در تمام اوقات سال نمایشگاه آثار هنری در این هتل برپا است که می توانید با بخشی از فرهنگ و هنر پاریس آشنا شوید.

Le Royal Monceau Raffles

Le Royal Monceau Raffles

 

Ritz

هتل Ritz زمانی که در سال 1898 میلادی افتتاح شد، از نوآورترین و لوکس ترین هتل های فرانسه بود. استفاده از آسانسور، برق و سرویس های بهداشتی اختصاصی برای اولین بار در این هتل استفاده شدند. این هتل در میدان تاریخی و زیبای Vendôme واقع شده است. با ده دقیقه پیاده روی از هتل Ritz می توانید به سالن اپرای گارنیه و یا موزه لوور برسید.

این هتل در طول زمان بارها مرمت شده است اما هنوز سبک مجلل و باشکوه دوران افتتاح خود را حفظ کرده است. 142 اتاق و سوئیت این هتل به قدری زیبا و مجلل هستند که گمان می کنید در یکی از اتاق های کاخ ورسای ساکن هستید. این هتل میزبان میهمانان مهمی مانند ارنست همینگوی، مارسل پروست، چارلی چاپلین و ادوارد هشتم پادشاه انگلستان بوده است. همچنین طراح معروف مد، کوکو شانل، نزدیک به 34 سال در این هتل اقامت داشته است.

Ritz

Ritz

 

Le Bristol

هتل Le Bristol یکی از لوکس ترین هتل های فرانسه است که در خیابان Saint-Honoré در قلب تاریخی فرانسه قرار گرفته است. این هتل با کاخ ریاست جمهوری الیزه تنها 200 متر فاصله دارد. خیابان Saint-Honoré یکی از مراکز اصلی پاریس برای خرید کردن است و با ده دقیقه پیاده روی از هتل Le Bristol می توانید به بوتیک ها و فروشگاه های مطرح پاریس برسید.

هتل Le Bristol اولین هتل پاریس است که درجه ای بالاتر از 5 ستاره گرفته است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و راحت هستند و با طراحی زیبا، محلی رویایی برای اقامت شما در پایتخت فرانسه خواهند بود. یکی از ویژگی های جذاب این هتل، استخر طبقه ششم آن است. دو دیوار این استخر سرتاسر شیشه ای است و می توانید منظره ای بی نظیر از شهر پاریس را تماشا کنید.

Le Bristol

Le Bristol

   

یک دیدگاه برای “لوکس ترین هتل های فرانسه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/01/06

لوکس ترین هتل های فرانسه

لوکس ترین هتل های فرانسه

لوکس ترین هتل های فرانسه

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *