شنبه 29 اردیبهشت 1403
اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/04/23
5/5 - (3 امتیاز)

شناختن ارزان ترین هتل های فرانسه پیش از سفر به این کشور، یکی از مهمترین کارهایی است که هر گردشگری باید انجام دهد. در فرانسه انواع مختلفی از امکانات اقامتی وجود دارد تا بتواند نیاز طیف های مختلف گردشگران را پاسخگو باشد. اما از آنجایی که فرانسه به عنوان برترین مقصد گردشگری دنیا در اغلب اوقات مملو از گردشگران است، احتمال دارد برای رزرو هتلی با قیمت مناسب دچار مشکل شوید.

پس از پیش از برنامه ریزی سفر به فرانسه، بهتر است فهرستی از ارزان ترین هتل های فرانسه داشته باشید تا بتوانید در هزینه های سفرتان به این کشور رویایی صرفه جویی کنید.

 

برای مشاهده تورهای فرانسه کلیک کنید

 

ارزان ترین هتل های فرانسه

 

هتل Ekta

با اقامت در هتل Ekta می توانید سفر به دهه 60 و 70 میلادی را تجربه کنید. ساختمان این هتل یک مجتمع اداری متعلق به همان دوران است که به خوبی بازسازی شده است و در طراحی فضای داخلی آن به سبک دهه 60 میلادی انجام شده است. این هتل بسیار راحت و دنج است و در فاصله چند قدمی بلوار معروف شانزلیزه قرار دارد. کافیست چند دقیقه پیاده روی کنید تا بتوانید از جاذبه های مطرحی همچون طاق پیروزی (Arc de Triomphe)، کاخ بزرگ (Grand Palais) و کاخ توکیو (Palais de Tokyo) بازدید کنید.

هتل Ekta 25 اتاق دارد که به زیبایی طراحی شده اند و بدون شک ترکیب رنگ های سفید، سیاه و زرد شما را هیجان زده خواهد کرد. اما جدای از اتاق ها و فضاهای عمومی زیبا، دلیل اصلی محبوبیت این هتل نزد گردشگران، کارکنان این هتل هستند. کارکنان هتل Ekta کاملا حرفه ای اما با رفتاری صمیمی و دوستانه هستند که سعی می کنند بهترین خدمات را به شما ارائه کنند.

Ekta

Ekta

 

هتل Mama Shelter Paris

اگر بدنبال یک تجربه متفاوت در پاریس هستید، هتل Mama Shelter Paris می تواند اولین انتخاب شما باشد. این هتل که یکی از ارزان ترین هتل های فرانسه است، در شرق پاریس و منطقه Bagnolet واقع شده است. این محله یکی از بهترین مناطق برای این است که بتوانید روح اصیل فرهنگ پاریسی را درک کنید. اما به هیچ عنوان نگران بازدید از جاذبه های اصلی پاریس نباشید. اتوبوس های خط 76 پاریس در کمتر از 15 دقیقه شما را به مرکز شهر خواهند رساند.

اما یکی از جاذبه های بینظیر پاریس نیز در فاصله 5 دقیقه ای این هتل قرار دارد؛ گورستان پرلاشز (Père Lachaise Cemetery) که محل دفن بزرگانی مانند صادق هدایت، غلامحسین ساعدی، اسکار وایلد و… است.

طراحی داخلی اتاق های هتل Mama Shelter Paris در نگاه اول شما را متعجب کرد؛ دیوارهای تیره که با گرافیتی های مختلف تزیین شده اند. اما همین سبک طراحی از مهمترین دلایل شهرت این هتل در بین گردشگران است.

Mama Shelter Paris

Mama Shelter Paris

 

هتل Grandes Ecoles

این هتل در سال 1927 تاسیس شده است و در تمام این مدت توسط یک خانواده فرانسوی مدیریت شده است. همین امر باعث شده است که بتوانید یک فرهنگ سنتی اصیل فرانسوی را در این هتل تجربه کنید. این هتل در منطقه لاتین پاریس قرار دارد که یکی از مناطق تاریخی و زیبای پاریس است که گشت و گذار در آن می تواند عصر دل انگیزی را برای شما رقم بزند.

 برای بازدید از بنای باشکوه پانتئون که محل دفن تعدادی از سرشناس ترین فرانسوی های تاریخ مانند ویکتور هوگو و الکساندر دوما است، کافیست از هتل  Grandes Ecoles 5 دقیقه پیاده روی کنید. مجموعه باغ و کاخ سلطنتی لوکزامبورگ (Luxembourg Gardens) نیز فاصله بسیار کمی با این هتل دارد و می توانید یک روز تکرار نشدنی را در این مجموعه سپری کنید.

اتاق های این هتل بسیار زیبا و راحت هستند و با اقامت در آنها تصور خواهید کرد که در یک خانه دوست داشتنی فرانسوی میهمان هستید. پنجره اکثر اتاق ها رو به حیاط سرسبز هتل باز خواهند شد و می توانید صبح خود را با این منظره زیبا آغاز کنید.

Grandes Ecoles

Grandes Ecoles

 

هتل Champ de Mars

احتمالا برج ایفل نه تنها شناخته شده ترین جاذبه پاریس، که از مهمترین جاذبه های گردشگری جهان است. پس بعید نیست دوست داشته باشید در مدت اقامتتان در پاریس به این جاذبه دوست داشتنی نزدیک باشید. این هتل همانطور که از نامش پیداست در خیابان Champ de Mars قرار گرفته است و برج ایفل نیز در انتهای همین خیابان قرار دارد.

همچنین این خیابان یکی از بهترین مناطق برای لذت بردن از کافه ها و رستوران های پاریسی است. معروفترین بازار میوه و سبزیجات پاریس نیز در خیابان Cler قرار دارد که تنها چند قدم با هتل Champ de Mars فاصله دارد.

هتل Champ de Mars 25 اتاق دارد که همگی با سبک اصیل پاریسی طراحی شده اند و ترکیب زرد و آبی آنها آرامش شما را دو چندان خواهد کرد. همچنین تعدادی از اتاق ها حیاط های گلکاری شده اختصاصی دارند که می تواند فضای فوق العاده ای برای صرف صبحانه و یا یک قهوه عصرگاهی دلچسب باشند.

Champ de Mars

Champ de Mars

کافیست با کارشناسان رزرواسیون هتل های خارجی آژانس هواپیمایی شرق بهشت تماس بگیرید تا بهترین و ارزان ترین هتل های فرانسه را در سریع ترین زمان ممکن برای شما رزرو کنند.

   

یک دیدگاه برای “ارزان ترین هتل های فرانسه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/01/01

ارزان ترین هتل های فرانسه

ارزان ترین هتل های فرانسه

ارزان ترین هتل های فرانسه

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *