شنبه 29 اردیبهشت 1403
اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/04/23
5/5 - (3 امتیاز)

شناختن ارزان ترین هتل های ایتالیا برای افرادی که قصد دارند در هزینه های سفرشان به ایتالیا صرفه جویی کنند بسیار با اهمیت است. ایتالیا از اصلی ترین مقصدهای گردشگری در دنیا است و سالانه بیش از 58 میلیون نفر از این کشور بازدید می کنند. به همین دلیل امکانات اقامتی متعددی در این کشور برای پذیرایی از گردشگران ساخته شده است.

هر گردشگر می تواند محل اقامتی متناسب با بودجه و سلیقه خود در این کشور پیدا کند؛ از هتل های لوکس چند ستاره بین المللی تا خانه های قدیمی که به هتل تبدیل شده اند، از تفرجگاه های پر از امکانات در ساحل مدیترانه تا ویلاهای دشت های سرسبز توسکانی. با این مقاله از وبلاگ گردشگری آژانس هواپیمایی شرق بهشت همراه باشید تا فهرستی از ارزان ترین هتل های ایتالیا در شهرهای مطرح این کشور را با هم مرور کنیم.

 

برای مشاهده تورهای ایتالیا کلیک کنید

 

ارزان ترین هتل های ایتالیا

رم

هتل Campo de’ Fiori

محیط زیبا و شاعرانه هتل Campo de’ Fiori بهترین انتخاب برای زوج هایی که قصد دارند تعطیلات خود را در شهر جاودانه رم و یکی از ارزان ترین هتل های ایتالیا سر کنند. در حالیکه بسیاری از بوتیک هتل های رم به صورت مدرن طراحی شدند و تفاوتی با هتل های دیگر شهرها (از نیویورک تا سنگاپور) ندارند، طراحی و جو سنتی این هتل یک شاهکار است. در این هتل اصالت فرهنگ رومی را به خوبی حس خواهید کرد. اما با این وجود سعی شده است عناصری از فرهنگ ونیز و پاریس نیز در بخش هایی از هتل به کار گرفته شده باشد تا تنوع خوبی برقرار شود.

این هتل در قلب مرکز تاریخی رم قرار گرفته است و نام خود را از میدان تاریخی Campo de’ Fiori گرفته است که در نزدیکی آن قرار دارد. این میدان در روزها به یک بازار سنتی پر رفت و آمد تبدیل می شود و می توانید با گشت و گذار و خرید از آن، روز خود را بسازید. همچنین این میدان شب ها نیز یکی از مناطق پرطرفدار برای شهروندان رم و گردشگرانی است که دوست دارند اوقات خود را در کافه ها و رستوران ها سپری کنند.

همچنین هتل Campo de’ Fiori با تعدادی از مهمترین جاذبه های رم نیز فاصله بسیار اندکی دارد. شما با تنها چند دقیقه پیاده روی می توانید از میدان ناوونا (Piazza Navona)، پانتئون (Pantheon) و فواره تروی (Trevi Fountain) بازدید کنید. این هتل 23 اتاق دارد که در دو گروه استاندارد و دلوکس دسته بندی می شوند. اتاق های دلوکس این هتل بزرگتر هستند و منظره زیباتری از پنجره آن خواهید داشت. اما با اینحال این دو گروه اتاق ها از منظر امکانات و کیفیت خدمات تفاوتی با یکدیگر ندارند.

Campo de’ Fiori

Campo de’ Fiori

 

هتل Mario de’ Fiori 37

اگر دوست دارید در قلب تاریخی رم باشید و ماهیت این شهر بینظیر را بهتر درک کنید، هتل Mario de’ Fiori 37 می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. همچنین این هتل با قرار گیری در میدان اسپانیا (Piazza di Spagna) علاوه بر نزدیکی به جاذبه محبوب پله های اسپانیایی، کمترین فاصله را با مثلث مد و فشن رم دارد؛ از میدان اسپانیا تا میدان دل پوپولو (Piazza del Popolo) و میدان سن لورنزو (Piazza San Lorenzo in Lucina) تا خیابان دل کورسو (Via del Corso).

این هتل در واقع یک عمارت قدیمی متعلق به قرن هفدهم میلادی بوده است که به خوبی مرمت شده است و به یک هتل تغییر کاربری داده است. هتل Mario de’ Fiori 37 در حال حاضر دارای 9 اتاق است که همگی به خوبی تجهیز شده اند تا راحتی شما را تضمین کنند. سوئیت پشت بام این هتل بهترین اتاق آن است که نمایی زیبا از میدان اسپانیا را برای شما فراهم می کند.

Mario de’ Fiori 37

Mario de’ Fiori 37

 

ونیز

هتل Locanda Fiorita

اگر بدنبال یکی از بهترین و ارزان ترین هتل های ایتالیا در شهر ونیز باشید، بدون شک هتل Locanda Fiorita یکی از بهترین انتخاب های شما است. این هتل صمیمی با داشتن اتاق های دنج و زیبا که با فرهنگ سنتی ونیز طراحی شده اند می تواند آسایش شما در این شهر را تضمین کند. همچنین بالکن های این هتل مکان مناسبی برای گذراندن یک عصر دل انگیز و صرف یک فنجان قهوه هستند.

این میدان تنها چند قدم با میدان سنت استفانو (campo Santo Stefano) فاصله دارد. این بدان معنی است که شما با جاذبه های اصلی ونیز فاصله چندانی ندارید و تنها با 10 دقیقه پیاده روی به پل ریالتو (Rialto) و با 15 دقیقه قدم زدن به میدان سن مارکو (San Marco) خواهید رسید.

یکی از ویژگی های جذاب این هتل، کارکنان دوست داشتنی و صمیمی آن است که در همه اوقات با روی خوش آماده خدمت رسانی به شما و ارائه راهنمایی درباره شهر ونیز هستند. همچنین صبحانه های این هتل نیز بسیار خوشمزه است و می توانید روز خود را با یک طعم اصیل ونیزی در بالکن های این هتل آغاز کنید.

Locanda Fiorita

Locanda Fiorita

 

هتل La Villeggiatura

این هتل که یکی از ارزان ترین هتل های ایتالیا در شهر ونیز است، یک عمارت متعلق به قرن 18 میلادی بوده است که امروزه به یک هتل زیبا و دوست داشتنی تبدیل شده است. اتاق های این هتل با رعایت فرهنگ سنتی ونیزی طراحی شده اند و بسیار راحت، صمیمی و جادار هستند. از طرفی این هتل با بازار ریالتو (Mercato di Rialto) که یکی از معروفترین بازارهای ونیز است فاصله بسیار کمی دارد. این بازار روزها مملو از اهالی و گردشگرانی است که برای خرید به آن مراجعه می کنند.

علاوه بر اتاق های جادار و زیبای این هتل که به زیبایی با نقاشی های دیواری تزئین شده اند، کارکنان این هتل نیز بسیار خونگرم و مهمان نوازند و همیشه آماده خدمت به میهمانان هتل هستند. هتل La Villeggiatura صبحانه های بسیار خوشمزه ای نیز دارد. اما بهتر از مزه آن، نحوه سرو آن است. در اتاق غذاخوری این هتل میز بزرگی وجود دارد که تمامی میهمانان دور آن می نشینند و صبحانه می خورند.

La Villeggiatura

La Villeggiatura

 

فلورانس

هتل Palazzo Galletti

اگر دوست دارید با اقامت در یک عمارت بازمانده از قرن 16 میلادی شکوه دوران رنسانس فلورانس را از نزدیک حس کنید، هتل Palazzo Galletti یکی از بهترین انتخاب های شماست. از طرفی این هتل یکی از ارزان ترین هتل های ایتالیا است و باعث صرفه جویی در هزینه های سفر شما خواهد شد.

برای افرادی که شیفته گشت و گذار در بافت تاریخی شهر زیبای فلورانس هستند، این هتل انتخابی فوق العاده است. هتل Palazzo Galletti در حد فاصل کلیسای جامع سانتا ماریا (Santa Maria del Fiore) و کلیسای سانتا کروچه (Santa Croce) قرار دارد و این بدین معنی است که با تنها چند دقیقه پیاده روی می توانید به جاذبه های مهم فلورانس دسترسی داشته باشید.

هر کدام از 11 اتاق این هتل به اندازه کافی بزرگ است و به خوبی تزیین و تجهیز شده است. اما نکته جالب درباره اتاق های هتل Palazzo Galletti اینست که هر کدام از آنها به طور کاملا متفاوت با دیگر اتاق ها طراحی و تزیین شده اند. سوئیت Cerere که بزرگترین سوئیت این هتل است، سقفی بلند با یک چلچراغ زیبا دارد و نقاشی های دیواری چشم نواز آن شکوه اشرافی دوران رنسانس را برای شما زنده خواهد کرد.

Palazzo Galletti

Palazzo Galletti

 

هتل Scoti

اگر بدنبال یک هتل با کیفیت عالی اما ارزان در فلورانس می گردید، در انتخاب هتل Scoti درنگ نکنید. ساختمان هتل Scoti یک عمارت باقیمانده از قرن 16 میلادی است که امروزه به هتلی زیبا، راحت و صمیمی تبدیل شده است. اما علاوه بر اینها، این هتل در مرکز مد و فشن فلورانس واقع شده و برای آندسته از گردشگرانی که به خرید علاقه دارند نیز بسیار مناسب است. همچنین تنها با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی می توانید به جاذبه های اصلی فلورانس مانند پل تاریخی وکیو (Ponte Vecchio) و گالری اوفیزی (Uffizi) دسترسی داشته باشید.

این هتل توسط یک زوج بسیار صمیمی و خونگرم استرالیایی-ایتالیایی مدیریت می شود. این زوج تلاش زیادی برای راحتی و آسایش مهمانان دارند و همچنین می توانند اطلاعات بسیار مفیدی درباره شهر فلورانس به شما ارائه کنند. هر چند اندازه برخی از اتاق های این هتل با یکدیگر متفاوت است، اما تمامی آنها برای اقامت دو نفر به اندازه کافی بزرگ و جادار هستند.

Scoti

Scoti

 

میلان

هتل Babila

یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت در مرکز شهر میلان، هتل Babila است که در یک ساختمان بازسازی شده قرن نوزدهمی فعال است. این هتل در منطقه ای آرام و دوست داشتنی در مرکز میلان قرار دارد و شما با کلیسای جامع میلان و یا خیابان ویتور امانوئل (Corso Vittorio Emanuele) که از مهمترین مراکز خرید میلان است، تنها کمتر از 10 دقیقه فاصله دارید.

این هتل مکانی فوق العاده برای استراحت کردن بعد از گشت و گذار در شهر شلوغ میلان است. علاوه بر یک بار که در طبقه همکف این هتل قرار دارد، هر کدام از طبقات نیز یک سالن مجزا دارند ؛اتاق «ریلکس کردن» همراه با مبل های راحتی و تشک های یوگا در طبقه اول، «کتابخانه» در طبقه دوم و اتاق «سرگرمی» همراه با پلی استیشن، انواع بازی های فکری و فوتبال دستی در طبقه سوم. به این امکانات تراس بزرگ طبقه سوم و باشگاه ورزشی زیرزمین را نیز اضافه کنید.

همچنین این هتل برای علاقه مندان به موسیقی نیز جذابیت های زیادی دارد. هتل Babila یک اتاق موسیقی نیز دارد که در آن چند ساز مختلف مانند پیانو و گیتار قرار دارد که میهمانان می توانند از آنها استفاده کنند. علاوه بر این آخر هفته ها نیز در لابی این هتل برنامه اجرای زنده موسیقی برگزار می شود.

Babila

Babila

 

هتل Ostello Bello

میلان مرکز مد و فشن است و خیابان تورینو (Via Torino) یکی از اصلی ترین مراکز خرید در میلان. هتل Ostello Bello هم با قرار گیری در یک کوچه خلوت در خیابان تورینو یکی از بهترین انتخاب های شما برای اقامت در میلان خواهد بود. این هتل که از ارزان ترین هتل های ایتالیا است، تنها چند دقیقه با جاذبه های اصلی میلان فاصله دارد. کافیست 10 دقیقه پیاده روی کنید تا به کلیسای سانتا ماریا دلا گراتزیا (Santa Maria delle Grazie) برسید و تابلوی شاهکار شام آخر اثر لئوناردو داوینچی را از نزدیک تماشا کنید.

علاوه بر دسترسی فوق العاده، این هتل مکان مناسبی برای تجربه فرهنگ میلان و ایتالیا است. در زمان های مختلف در لابی و بار این هتل اجرای زنده موسیقی، نمایش تئاتر و گالری های هنری متعددی برگزار می شود که گردشگران و میلانی ها برای تماشای آنها در هتل Ostello Bello گرد هم می آیند. همچنین در لابی این هتل انواع کنسول های بازی، بازی های فکری، فوتبال دستی و میز پینگ پنگ قرار دارد تا بتوانید خود را سرگرم کنید.

Ostello Bello

Ostello Bello

 

اگر شما هم تمایل دارید در یکی از ارزان ترین هتل های ایتالیا اقامت کنید، کارشناسان رزرواسیون هتل های خارجی آژانس هواپیمایی شرق بهشت منتظر شما هستند.

   

یک دیدگاه برای “ارزان ترین هتل های ایتالیا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/01/01

ارزان ترین هتل های ایتالیا

ارزان ترین هتل های ایتالیا

ارزان ترین هتل های ایتالیا

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *