یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/04/23
5/5 - (4 امتیاز)

فرانسه با داشتن تعدادی از بهترین مراکز خرید دنیا، یکی از بهترین مقصدها برای گردشگرانی است که به خرید علاقه دارند. آشنا شدن با مراکز خرید فرانسه برای هر فردی که قصد سفر به برترین مقصد گردشگری دنیا را دارد الزامی است.

علاوه بر این، پاریس در کنار شهرهایی مانند میلان، نیویورک و لندن از پایتخت های مد و فشن در دنیا به حساب می آیند. اکثر گردشگرانی که پاریس شهر سفر می کنند دوست دارند با گشت و گذار در فروشگاه های بزرگ این شهر، بهترین اجناس و پوشاک را خریداری کنند.

در این مقاله از وبلاگ گردشگری آژانس هواپیمایی شرق بهشت، تعدادی از بهترین مراکز خرید فرانسه را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

برای مشاهده تورهای فرانسه کلیک کنید

 

مراکز خرید فرانسه

 

گالری لافایت (Les Galeries LaFayette)

تنها در فاصله 300 متری سالن باشکوه اپرای گارنیه، یکی از معروف ترین مراکز خرید فرانسه و دنیا قرار دارد. گالری لافایت در یکی از اصلی ترین خیابان های پاریس، یعنی بولوار اوسمان (Haussmann) قرار گرفته است. دلیل اصلی شهرت گالری لافایت علاوه بر معماری زیبا، جشنواره هایی است که برای مناسبت هایی مانند کریسمس برگزار می کند.

در این مرکز خرید بزرگ نزدیک به 35000 برند فرانسوی و بین المللی حضور دارند و هر کس با هر میزان بودجه ای می تواند محصولات مورد نظر خود را از آنها خریداری کند. در گالری لافایت می توانید محصولات متنوعی در حوزه مد و فشن، زیورآلات، وسایل آرایشی و زیبایی و حتی غذا و خوراکی پیدا کنید.

همچنین در این مرکز خرید 25 کافه و رستوران مختلف وجود دارد. پیشنهاد می کنیم حتما از رستوران  The Ice Cube Bar در طبقه هفتم گالری لافایت بازدید کنید. در این رستوران علاوه بر تجربه یک وعده غذای فرانسوی خوشمزه، می توانید منظره زیبایی از شهر پاریس را نیز تماشا کنید.

Les Galeries LaFayette

Les Galeries LaFayette

 

له بون مارشه (Le Bon Marché)

مرکز خرید له بون مارشه که تنها ده دقیقه با باغ سلطنتی لوکزامبورگ فاصله دارد، یکی از بهترین مراکز خرید فرانسه برای گردشگرانی است که قصد خرید سوغاتی های اصیل فرانسوی را دارند. این مرکز خرید در سال 1838 افتتاح شده است و در آن می توانید بهترین انواع نوشیدنی ها، پنیرها و شیرینی جات فرانسوی را پیدا کنید.

البته مرکز خرید له بون مارشه تنها به خوراکی ها محدود نمی شود و تعدادی از مطرح ترین برندهای جهانی در حوزه پوشاک و لوازم آرایشی در این مرکز خرید فروشگاه دارند. سالانه گردشگران زیادی از سرتاسر اروپا تنها برای خرید از این مرکز به شهر پاریس سفر می کنند.

Le Bon Marché

Le Bon Marché

 

بوگرنل (Beaugrenelle)

اگر از آندسته گردشگرانی هستید که به محیط زیست اهمیت می دهید، پس حتما عاشق مرکز خرید بوگرنل خواهید شد. این مرکز خرید بر اساس رعایت اصول زیست محیطی ساخته شده است و توانسته است بالاترین امتیاز را در میان تمام ساختمان های فرانسوی از آن خود کند.

این مرکز خرید با نمای شیشه ای جذاب در حاشیه رود سن و فاصله کمی نسبت به برج ایفل قرار گرفته و یکی از زیباترین مراکز خرید فرانسه است. مرکز خرید بوگرنل به سه بخش مجزا تقسیم شده است. بخش اول مختص فروشگاه مد و پوشاک و لوازم آرایشی لوکس است. بخش دوم شامل 14 رستوران مختلف و یک فروشگاه پوشاک متوسط در چهار طبقه است. و بخش سوم این مرکز خرید نیز به خدمات عمومی مرکز خرید و فروشگاه های ارزان تر اختصاص یافته است.

همچنین مرکز خرید بوگرنل یک مجموعه سینمایی نیز دارد که با داشتن ده سالن مجزا، تعدادی از بروزترین فیلم ها و تئاترهای دنیا را نمایش می دهد.

Beaugrenelle

Beaugrenelle

   

یک دیدگاه برای “آشنایی با مراکز خرید فرانسه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/01/06

آشنایی با مراکز خرید فرانسه

آشنایی با مراکز خرید فرانسه

آشنایی با مراکز خرید فرانسه

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *