شنبه 29 اردیبهشت 1403
اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/04/23
5/5 - (3 امتیاز)

سالانه بیش از 58 میلیون گردشگر به ایتالیا سفر می کنند تا از جاذبه های تاریخی و طبیعی این کشور بازدید کنند. همین امر باعث شده است تا تعداد زیادی تسهیلات اقامتی در سطوح مختلف در این کشور ساخته شود. گردشگرانی که به ایتالیا سفر می کنند، با طیف گسترده ای از هتل های ارزان قیمت تا لوکس ترین هتل های ایتالیا روبرو هستند.

گردشگرانی که دوست دارند  اقامتی مجلل را در یکی از شهرهای ایتالیا داشته باشند، می توانند با رزرو یکی از لوکس ترین هتل های ایتالیا سطح متفاوتی از کیفیت و خدمات را تجربه کنند. این هتل ها با داشتن اتاق های بزرگ و مجلل، منظره های زیبا از شهر، رستوران های شیک و…. می توانند اقامتی رویایی را برای شما رقم بزنند.

این مقاله از وبلاگ گردشگری آژانس هواپیمایی شرق بهشت به معرفی تعدادی از لوکس ترین هتل های ایتالیا پرداخته است.

 

برای مشاهده تورهای ایتالیا کلیک کنید

 

لوکس ترین هتل های ایتالیا

 

رم

Villa Spalletti Trivelli

تصور کنید در یک کاخ اشرافی مملو از آثار هنری و عتیقه زندگی می کنید؛ این دقیقا احساسی است که با اقامت در هتل Villa Spalletti Trivelli خواهید داشت. این هتل که یکی از لوکس ترین هتل های ایتالیا به شمار می رود، در فهرست آثار ملی ایتالیا نیز به ثبت رسیده است.

هتل Villa Spalletti Trivelli در نزدیکی خیابان پر رفت و آمد Via Nazionale واقع شده است و شما دسترسی خوبی به جاذبه هایی مانند فواره تروی و کلوسئوم خواهید داشت. همچنین تعدادی از بهترین رستوران های رم نیز در فاصله کمی با شما قرار دارند.

تمام 12 اتاق این هتل بسیار زیبا و مجلل هستند و امکانات رفاهی خوبی برای اقامت شما فراهم شده است. از دیگر مزیت های این هتل، باغ سنتی ایتالیایی و مجموعه اسپای بزرگ و مجهز آن هستند.

Villa Spalletti Trivelli

Villa Spalletti Trivelli

 

ونیز

PalazzinaG

هتل PalazzinaG از لوکس ترین هتل های ایتالیا و ونیز است که در نزدیکی میدان Santo Stefano در محله سن مارکو قرار گرفته است. شما با ده دقیقه پیاده روی از این هتل می توانید به اصلی ترین جاذبه ونیز، یعنی میدان زیبای سن مارکو برسید. همچنین موزه هنرهای مدرن گوگنهایم نیز در فاصله چند دقیقه ای شما قرار دارد.

ساختمان این هتل متعلق به قرن 16 میلادی است و با داشتن یک رستوران بی نظیر بر روی پشت بام، منظره زیبایی از شهر زیبای ونیز به شما هدیه می دهد. در این رستوران که توسط یکی از بهترین سرآشپزهای ونیز مدیریت می شود، می توانید یک وعده غذای اصیل ونیزی را تجربه کنید.

اتاق های این هتل ابعاد و امکانات مختلفی دارند که می توانید بر اساس نیازتان یکی از آنها را انتخاب کنید. تعدادی از اتاق ها رو به کانال های ونیز و تعدادی با داشتن تراس رو به حیاط داخلی هتل هستند.

PalazzinaG

PalazzinaG

 

فلورانس

Villa Cora

هتل Villa Cora یک عمارت اشرافی تمام عیار در میان یک باغ سرسبز و زیبا است. این هتل  در دهه 1860 میلادی ساخته شده است. جالب است بدانید که این عمارت زمانی متعلق به ملکه یوجین، همسر ناپلئون سوم فرانسه بوده است.

هتل Villa Cora در نزدیکی دروازه تاریخی رومانا (Romana) قرار گرفته است و فاصله ای ده دقیقه ای با پل تاریخی وکیو (Vecchio) دارد. همچنین با ده دقیقه پیاده روی می توانید به میدان میکل آنجلو (Piazzale Michelangelo) بروید. از بالای این میدان یک منظره 360 درجه زیبا از فلورانس خواهید داشت.

یکی از نکات جذاب این هتل، استخری است که در حیاط هتل واقع شده و با داشتن سیستم گرمایش، در تمام فصول سال می توانید از آن استفاده کنید. همچنین می توانید در دوره های آشپزی این هتل زیر نظر سرآشپز سرشناس آن شرکت کنید و با نحوه پخت برخی از اصیل ترین غذاهای ایتالیایی و فلورانسی آشنا شوید.

Villa Cora

Villa Cora

 

میلان

Bulgari

هتل Bulgari یکی از لوکس ترین هتل های ایتالیا و میلان است که در قلب تاریخی شهر میلان واقع شده است. این هتل در محله Brera قرار دارد که مملو از کافه ها و رستوران ها و بوتیک های اصیل میلان است. شما با چند دقیقه پیاده روی از هتل Bulgari می توانید به کلیسای جامع میلان و یا سالن اپرای اسکالا بروید.

ماشین های فراری و لامبورگینی پارک شده در پارکینگ این هتل می تواند به خوبی بیانگر میزان مجلل بودن این هتل باشد. هر چند این هتل در دهه 1950 میلادی توسط برند مطرح بولگاری تاسیس شده است، اما تاریخ ساخت باغ آن به قرن سیزدهم میلادی باز می گردد. باغ مجلل این هتل امروزه نیز یکی از جذابیت های اصلی آن است و می تواند یک عصر دلنشین را برای شما رقم بزند.

این هتل دارای یک استخر و مجموعه اسپای شگفت انگیز است که از بهترین نمونه ها در سرتاسر میلان است. همچنین رستوران این هتل یکی از بهترین جاهایی است که می توانید غذای اصیل میلانی را تجربه کنید.

Bulgari

Bulgari

   

یک دیدگاه برای “لوکس ترین هتل های ایتالیا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/01/06

لوکس ترین هتل های ایتالیا

لوکس ترین هتل های ایتالیا

لوکس ترین هتل های ایتالیا

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *