شنبه 29 اردیبهشت 1403
اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/04/23
5/5 - (3 امتیاز)

یکی از کارهای مهمی که هر گردشگر قبل از سفر باید انجام دهد، شناسایی بهترین هتل های مقصد است. زیرا اقامت یکی از مهمترین بخش های هر سفری است که می تواند تاثیر زیادی بر میزان لذت ما از سفر داشته باشد.

آشنایی با بهترین هتل های بلژیک نیز برای گردشگرانی که قصد دارند به این کشور اروپایی سفر کنند از اهمیت زیادی برخوردار است. بلژیک یکی از کشورهای پیشرفته و شناخته شده در حوزه گردشگری است و به همین دلیل زیرساخت های اقامتی متنوعی در این کشور برای پذیرایی از گردشگران ساخته شده است. هر گردشگر بر اساس بودجه و سلیقه مورد نظر می تواند طیف وسیعی از اماکن اقامتی را انتخاب کند؛ از هتل های ارزان تا لوکس ترین هتل ها.

اگر شما هم دوست دارید پیش از سفرتان به این کشور اروپایی با بهترین هتل های بلژیک آشنا شوید، با این مقاله از وبلاگ آژانس هواپیمایی شرق بهشت همراه باشید. در این مقاله فهرستی از بهترین هتل های بلژیک در شهرهای اصلی این کشور را برای شما معرفی کرده ایم تا بتوانید سفری لذت بخش را برنامه ریزی کنید.

 

برای مشاهده تورهای بلژیک کلیک کنید

 

بهترین هتل های بلژیک

 

بروژ

هتل Maison le Dragon

Maison le Dragon یکی از استثنایی ترین و بهترین هتل های بلژیک است که در یک عمارت تاریخی بازسازی شده متعلق به قرن شانزدهم و در نزدیکی مرکز تاریخی بروژ ساخته شده است. هر چند این هتل با استفاده از اشیای هنری و تم تاریخی طراحی شده است، اما تمامی امکانات مدرن برای تجربه اقامتی درجه یک را در این هتل خواهید یافت.

همانطور که گفتیم این هتل در نزدیکی مرکز تاریخی بروژ قرار دارد و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به تعدادی از زیباترین کانال های بروژ و جاذبه های گردشگری آن بروید. همچنین قدمت ساختمان هتل و طراحی داخلی آن باعث شده است تا خود هتل نیز به بخشی از گشت و گذار شما در بافت تاریخی بروژ تبدیل شود.

یکی دیگر از مزیت های این هتل، مهمان نوازی فوق العاده مدیریت و کارکنان آن است. در صورت تمایل شما، مدیریت هتل شخصا در مورد تاریخچه بروژ و جاذبه ها و فعالیت های جذابی که می توانید انجام دهید برای شما توضیحاتی خواهد داد.

هتل Maison le Dragon

هتل Maison le Dragon

 

هتل Huis Koning

این هتل یکی از جذابترین اقامتگاه هایی است که محبوبیت آنها در دهه گذشته در بروژ افزایش یافته است و باعث می شود گردشگران تجربه ای فراموش نشدنی در این شهر داشته باشید. این هتل در یکی از محلات آرام بروژ واقع شده است تا بتوانید با آسایش کافی استراحت کنید. اما این بدین معنی نیست که از قلب تاریخی بروژ فاصله زیادی دارید؛ شما تنها با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به اصلی ترین مرکز گردشگری این شهر برسید.

همچنین خود این هتل در جوار کانال های بروژ ساخته شده و منظره ای زیبا از اتاق محل استراحت خود خواهید داشت. هر چند ساختمان این هتل متعلق به قرن هفدهم میلادی است، اما در سبک مدرن بازسازی شده است و ترکیب این دو سبک معماری بر جذابیت این هتل افزوده است. همچنین اتاق های این هتل با بهترین امکانات تجهیز شده اند تا بتوانند اوقات خوشی را برای شما رقم بزنند.

هتل Huis Koning

هتل Huis Koning

 

هتل Bonifacius

Bonifacius یکی از بهترین هتل های بلژیک برای اقامت شما است؛ یک عمارت بازمانده از قرن شانزدهم میلادی در کنار کانال زیبای بروژ که به خوبی بازسازی شده و تمامی امکانات مورد نیاز یک هتل لوکس را فراهم کرده است.

این هتل در نزدیکی پل تاریخی Bonifacius قرار گرفته و نام خود را نیز از همین پل گرفته است. این هتل دقیقا در حاشیه کانال ساخته شده است و از پنجره های آن می توانید قایق های در حال عبور را تماشا کنید. اکثر جاذبه های اصلی و موزه های بروژ در فاصله بسیار کمی با این هتل قرار دارند و با تنها چند دقیقه پیاده روی می توانید زیبایی های بروژ را کشف کنید.

اتاق های این هتل به زیبایی با تلفیق سبک آنتیک و مدرن طراحی شده اند و با داشتن امکانات مدرن، راحتی شما را تضمین خواهند کرد. همچنین یکی از ویژگی های بسیار جذاب این هتل، تراس پشت بام این هتل است که نمایی 360 درجه از زیبایی های بروژ به شما خواهد داد.

هتل Bonifacius

هتل Bonifacius

 

آنتورپ

هتل Pilar

هتل Pilar یکی از بهترین هتل های بلژیک برای تجربه اقامتی آرام و دوست داشتنی در شهر زیبای آنتورپ است. این هتل در محله شلوغ و پر رفت و آمد Zuid واقع شده که یکی از مهمترین مناطق آنتورپ است و تعداد زیادی کافه و رستوران در آن قرار دارد تا بتوانید با فرهنگ و آشپزی آنتورپ بیشتر آشنا شوید. این منطقه تقریبا در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی خوبی به بخش های دیگر شهر دارد. شما تنها با 15 دقیقه پیاده روی می توانید به میدان تاریخی شهر برسید.

این هتل 17 اتاق دارد که همه آنها در طراحی و دکوراسیون با یکدیگر متفاوت هستند. اما تمامی آنها در حد یک هتل لوکس تجهیز شده اند تا اقامتی بیاد ماندنی را برای شما رقم بزنند. اما اگر دوست دارید تجربه بهتری داشته باشید، می توانید یکی از دو سوئیت این هتل را انتخاب کنید. این سوئیت ها دارای بالکن هستند و نمایی بی نظیر از غروب های زیبای آنتورپ خواهید داشت.

هتل Pilar

هتل Pilar

 

هتل Les Nuit

اگر دوست دارید اقامتی لذت بخش در مرکز آنتورپ داشته باشید، هتل Les Nuits یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. این هتل در ساختمان یک بانک قدیمی ساخته شده و با طراحی زیبا و داشتن یک رستوران شگفت انگیز، به یکی از بهترین هتل های بلژیک تبدیل شده است.

اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که به گشت و گذار در فروشگاه ها و خرید علاقه دارید، این هتل عالی ترین گزینه پیش روی شماست زیرا تعداد زیادی فروشگاه و نمایشگاه طراحان مد و لباس در نزدیکی هتل Les Nuits قرار دارند. همچنین با تنها 5 دقیقه پیاده روی می توانید به خیابان De Meir که از مهمترین مراکز خرید بلژیک است برسید. همچنین میدان تاریخی آنتورپ در فاصله 10 دقیقه ای این هتل قرار دارد.

کارکنان این هتل بسیار مهمان نواز هستند و در تمام ساعات شبانه روز با اشتیاق آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند. تمام 22 اتاق این هتل بسیار راحت هستند و به خوبی تجهیز شده اند اما اتاق های طبقه آخر این هتل منظره زیباتری خواهند داشت.

هتل Les Nuit

هتل Les Nuit

 

هتل Matelote

اگر دوست دارید در مرکز تاریخی آنتورپ و یکی از بهترین هتل های بلژیک اقامت کنید، بی شک هتل Matelote بهترین انتخاب شماست. این هتل در قلب شهر آنتورپ و میان ساختمان های قدیمی زیبا جا گرفته است و با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی می توانید به میدان تاریخی و یا رودخانه زیبای آنتورپ بروید. همچنین موزه مشهور مد آنتورپ نیز در فاصله بسیار کمی از این هتل قرار دارد که یکی از بهترین موزه های دنیا در این حوزه است.

ساختمان این هتل متعلق به قرن 16 میلادی است که به خوبی بازسازی شده و دکوراسیون مدرن آن هیچ تضادی با معماری تاریخی بنا ندارد. لابی این هتل با طراحی زیبا محل مناسبی برای گذراندن یک بعد از ظهر دل انگیز و گفتگو با دیگر گردشگران  است.

هر چند اتاق های این هتل از نظر اندازه و طراحی داخلی با یکدیگر متفاوت هستند اما امکانات رفاهی آنها یکسان و در حد یک هتل 4 ستاره لوکس است. همچنین صبحانه های خوشمزه این هتل در حیاط زیبا و پر نور آن یکی از بهترین تجربه های شما در این هتل خواهد بود.

هتل Matelote

هتل Matelote

 

بروکسل

هتل Radisson Blu Royal

هتل Radisson Blu Royal یکی از مشهورترین و بهترین هتل های بلژیک است که بخاطر خدمات درجه یک و گلخانه زیبا (آتریوم) و با سقف شیشه ای خود شناخته شده است. اصلی ترین جاذبه گردشگری بروکسل میدان تاریخی این شهر است و شما نیز مطمئنا قصد بازدید از آن را دارید. برای رسیدن به این میدان کافیست تنها چند دقیقه از هتل Radisson Blu Royal پیاده کنید.

همچنین گالری سنت هوبرت که یکی از معروفترین مراکز خرید بلژیک است در فاصله کمی از این هتل قرار دارد و می توانید از شیک ترین فروشگاه های بلژیک در این مرکز بازدید کنید. این هتل زنجیره ای زیبا در سال 1990 ساخته شده است و کیفیت خدمات عالی به همراه معماری شگفت انگیز باعث شده است تا به یکی از اصلی ترین انتخاب های گردشگران تبدیل شود.

281 اتاق این هتل با بهترین و بروزترین امکانات تجهیز شده اند. این اتاق ها در ابعاد مختلف طراحی شده اند تا نیاز انواع گردشگران و خانواده ها را برآورده کنند. منظره تعدادی از این اتاق ها رو به گلخانه و تعدادی رو به شهر است که هر کدام زیبایی های خود را دارند. همچنین فراموش نکنید که رستوران دریایی بینظیر این هتل را نیز امتحان کنید.

هتل Radisson Blu Royal

هتل Radisson Blu Royal

 

هتل Art de Séjour

اگر بدنبال یک هتل عالی در مرکز شهر بروکسل هستید، از هتل Art de Séjour غافل نشوید. اما حواستان باشد که این هتل یکی از پرطرفدارترین و بهترین هتل های بلژیک است و برای اقامت در آن باید جلوتر از سفر اتاق خود را رزرو کنید.

این هتل در قلب تاریخی بروکسل و اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر قرار گرفته است و برای رسیدن به هر جاذبه کافیست تنها چند دقیقه پیاده روی کنید. ساختمان این هتل در سال 1885 میلادی ساخته شده و در سال 2013 مرمت شده است.

هتل Art de Séjour

هتل Art de Séjour

 

هتل Le Châtelain

هتل Le Châtelain یک محل اقامت راحت و جادار است که با طراحی مدرن و امکانات عالی، تجربه ای در حد اقامت در یک هتل 5 ستاره را برای شما فراهم کرده است. این هتل در منطقه Châtelain که یکی از مناطق پرطرفدار بروکسل برای خرید است قرار دارد. همچنین این هتل با تعدادی از بهترین موزه های بروکسل مانند موزه Horta فاصله بسیار کمی دارد.

هتل Le Châtelain 107 اتاق زیبا و بسیار بزرگ دارد که به خوبی تجهیز شده اند. همچنین کارکنان این هتل به خوبی آموزش دیده اند و به صورت 24 ساعته با بهترین کیفیت و با مهمان نوازی عالی از شما پذیرایی می کنند. این هتل یک حیاط زیبا دارد که می توانید در آن با خوردن یک فنجان قهوه استراحت کنید. علاوه بر این تراس روی پشت بام هتل نیز محل مناسبی برای تماشای غروب آفتاب در شهر زیبای بروکسل است.

هتل Le Châtelain

هتل Le Châtelain

پکیج تورهای بلژیک را اینجا ببینید

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در تاریخ: 2018/12/11

بهترین هتل های بلژیک

بهترین هتل های بلژیک

بهترین هتل های بلژیک

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *