5/5 - (5 امتیاز)

تور زمینی گرجستان

۳ شب تفلیس 

گرجستان کشوری در جنوب شرق اروپا و شمال غرب آسیا که دروازه ای بین دو قاره آسیا و اروپا به شمار می رود و همواره در طول تاریخ دست خوش تحولات متعددی بوده است. این کشور مستقل که روزگاران زیادی جزیی از خاک ایران بوده است از زمان قاجار در اختیار روس ها گرفت تا پس از فروپاشی شوروی به استقلال برسد و فرصتی برای عرض اندام در عرصه سیاسی پیدا کند. این کشور دارای جمعیت چهارمیلیون نفری بوده و پایتخت آن شهر زیبای تفلیس میباشد.

بهترین راه برای رفتن به کشور گرجستان  هوایی است اما از طرفی بسیاری از مسافران راه زمینی را برای رفتن به آن انتخاب می کنند. شما می توانید با خودروی شخصی و با اخذ پلاک ترانزیت و گواهینامه بین‌المللی ابتدا از مرز بازرگان به ترکیه رفته و از مرز واله وارد گرجستان شوید. شاید بیش از هزار کیلومتر رانندگی کنید اما بدون شک تجربه متفاوتی را خواهید داشت. از طرف دیگر از ترمینال های خود تهران نیز می توانید با اتوبوس به طور مستقیم به تفلیس سفر نمایید. لازم به ذکر است که  تورهای زمینی گرجستان نیز تجربه ای بی نظیر هستند که خاطرات خوشی را برای شما بجا می گذارند.

هر لاری گرجستان در حدود ۱۶۰۰ تومان است و هزینه های زندگی تقریباً نزدیک به ایران و به طور معمول کمتر هم می باشد.  برای مثال هزینه اجاره یک‌ منزل به طور ماهانه در حدود ۱۵۰۰۰۰۰ تومان و هزینه ایاب و ذهاب در ماه برای هر فرد در حدود ۱۵۰۰۰۰ تومان می باشد.

کشور گرجستان اقلیمی سرد سیر دارد و در پاییز و زمستان معمولاً دمایی زیر صفر را ارائه می کند و در تابستان نیز دمای آن بالای ۲۵ درجه سانتی گراد نخواهد رفت. بنابراین برای سفر به این کشور همواره بهتر است که لباس های گرم خود را به همراه داشته باشید. به یاد داشته باشید که بهترین زمان برای سفر به گرجستان به طور قطع می تواند تابستان باشد اما در نظر بگیرید که در پاییز در کنار هوایی کمی سرد می توانید با قیمت های بی نظیری به این کشور سفر نمایید…

 

تور زمینی گرجستان

۳ شب تفلیس 

جهت خرید یا مشاوره ( تور گرجستان ) با شماره  های زیر تماس حاصل فرمائید:

88960818  –  88983639  –  88989700  021