4.7/5 - (16 امتیاز)

تور آفریقای جنوبی | ۱۴۰۲ – شرق بهشت

شرق بهشت مجری مستقیم تور و ویزای آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی از مجموعه تورهای آفریقایی شرق بهشت می باشد…

اطلاعات هتل دو تختهیک تختهکودک با تختکودک بدون تخت
DAVINCI *5
ژوهانسبورگ

BAKUBUNG *4
پیلانزبرگ

*SUN SOHO 4
سان سیتی

*+PORTSWOOD 4
کیپ تاون
1990 دلار
+
نرخ پرواز
2790 دلار
+
نرخ پرواز
1590 دلار
+
نرخ پرواز
1200 دلار
+
نرخ پرواز

 

سفر به آفریقای جنوبی در فصول مختلف :

۱- فصل بهار در ایران : آفریقای جنوبی در این زمان در فصل پاییز میباشد.دمای هوا در این دوره زمانی ۱۴ تا ۱۷ درجه سانتیگراد بوده و برای گردشگرانی که با دمای هوای به نسبت پایین تر مشکلی نداشته باشند برای سفر مناسب است.هزینه های سفر در پاییز آفریقای جنوبی از فصول با دمای بالاتر کمتر میباشد.

۲- فصل تابستان در ایران : آفریقای جنوبی در این زمان در فصل زمستان میباشد.دمای هوا در این دوره زمانی ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد بوده و پرباران ترین فصل در آفریقای جنوبی میباشد.هزینه سفر در این فصل نسبت به سایر فصول کمتر است.

۳- ۱- فصل پاییز در ایران : آفریقای جنوبی در این زمان در فصل بهار میباشد.دمای هوا در این دوره زمانی ۱۷ تا ۲۱ درجه سانتیگراد بوده و برای طبیعت گردی بسیار عالی است. هزینه های سفر در این فصل بالا میباشد.

۴- فصل زمستان در ایران : آفریقای جنوبی در این زمان در فصل تابستان میباشد.دمای هوا در این دوره زمانی نسبتآ گرم بوده و بیشترین گردشگر در این فصل به آفریقای جنوبی سفر میکنند.هزینه های سفر در این فصل به نسبت سایر فصول بالاتر میباشد.

چرا آفریقای جنوبی را باید دید؟

در آفریقای جنوبی برای هر سلیقه ای پاسخی هست.در برنامه پیشنهادی ما میتوانید در کشوری بسیار مدرن ، حیات وحش را از نزدیک لمس کنید.حرکت گله های یزرگ گاومیش ها و گورخران ، نگاه ترسناک گوریل ها ، حضور زرافه ها در محل اقامتتان . غرش شیر در دوردست ها …

این تور متفاوت اما فقط حیات وحش نیست ، شما در این سفر با پرواز هلی کوپتر ، پرش از هواپیما ، شنا در کنار کوسه ها و یا خرید از شیک ترین مراکز خرید ، خاطرات بینظیری را ثبت خواهید کرد.

اقامت در هتل های زیبای بین المللی با غذاهای لذیذ و تماس با مردم و فرهنگی که کمتر میشناسیم و همچنین دیدار با قبایل بومی نیز به خاطرات ارزشمندتان اضافه خواهد کرد.

ما این تور را با قیمتی رقابتی و خدماتی با کیفیت عالی به شما همراهان عرضه می کنیم.

 

 

جهت مشاوره و خرید ( تور آفریقای جنوبی )  تماس حاصل فرمائید:

09102785516  –  88989700  021

تور آفریقای جنوبی

۱۴۰۲

شرق بهشت مجری مستقیم تور  و ویزای آفریقای جنوبی