5/5 - (3 امتیاز)

تور اسپانیا – ایتالیا ۶ شب و ۷ روز زمستان ۹۸

 

تور اسپانیا – ایتالیا

اسپانیا

یکی از اصلی ترین مقصدهای گردشگری جهان است، اما چرا؟ کارناوال ها و جشن های مذهبی هیجان انگیز، فرهنگ آشپزی و غذاهای فوق العاده، موزه های غنی، گالری های هنری شگفت انگیز، معماری و ساختمان های اعجاب آور و…. باعث شده اند تا سالانه گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا به اسپانیا سفر کنند. به طور کلی اسپانیا ترکیبی از شهرهای بزرگ، طبیعت چشم نواز و سواحل و جزیره های آفتابی است که باعث می شود گردشگران بتوانند برای چندین بار به آن سفر کنند و هر بار تجربه متفاوتی از سفر قبلی خود داشته باشند.

اما علی رغم داشتن جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعدد و غنی، اغلب گردشگران برای استفاده از سواحل و لذت بردن از آفتاب به اسپانیا سفر می کنند. تفرجگاه های ساحلی زیادی در اقصی نقاط اسپانیا وجود دارد که به گردشگران اجازه می دهد در طول روز آفتاب بگیرند، شنا کنند و در شب مشغول فعالیت های تفریحی شبانه باشند.

اما فعالیت های گردشگری اسپانیا تنها به این موارد محدود نمی شود. شما می توانید در  قله های پوشیده از برف پیرنه (Pyrenees) کوهنوردی کنید، به پیاده روی در مسیر زیارتی باستانی جاده سانتیاگو (Camino de Santiago) بپردازید، در سواحل حفاظت شده مدس (Medes Islands) غواصی کنید، در تنریف (Tenerife) مشغول تماشای ستارگان و صورت های فلکی شوید و یا در یکی از جشنواره های هیجان انگیز اسپانیایی شرکت کنید.

اما با تمام این احوالات، نباید از شهرهای اسپانیا غافل شد. مادرید، بارسلونا، بیلبائو، سویا، والنسیا و…. با وجود داشتن فرهنگ مشترک اسپانیایی، اما هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد. پس برای آشنایی بیشتر با کشور ماتادورها با ما همراه باشید… [ وبلاگ ]

 

ایتالیا

یکی از محبوب ترین و معروف ترین مقصدهای گردشگری دنیا است.با نگاه کردن به نقشه اروپا، خیلی راحت ایتالیا را پیدا خواهید کرد؛ چکمه ای در جنوب قاره سبز و در میان دریای مدیترانه. ایتالیا در شمال با کشورهای فرانسه، سوییس، اتریش و اسلوونی هم مرز است. این منطقه از ایتالیا کوهستانی است و تعدادی از مرتفع ترین قله های اروپا را در خود جای داده است.

در مرکز ایتالیا ایالت توسکانی (Tuscany) قرار گرفته است که طبیعتی متشکل از تپه های سرسبز و حاصل خیز، رودهای خروشان و دره های زیبا و سواحل آفتابی متعدد دارد. به سمت جنوب که حرکت کنید به پایتخت جاودانه امپراطوری روم باستان خواهید رسید. شهر رم یکی از قدیمی ترین پایتخت های دنیا است و امروزه کوچکترین کشور دنیا (واتیکان) را نیز در خود جای داده است.

جنوب ایتالیا گرم تر، بکر تر و خشک تر از شمال این کشور است و ویژگی اصلی آن قله های آتش فشانی مرتفع است. سه آتش فشان وزوو (Vesuvius)، اتنا (Etna) و استرومبولی (Stromboli) از فعال ترین آتش فشان های اروپا هستند. همچنین در جنوب غربی و غرب ایتالیا نیز جزایر سیسیل (Sicily) و ساردینیا (Sardinia) قرار دارند که از مقصدهای جذاب برای سفر گردشگران هستند.

آب و هوای ایتالیا مدیترانه ای است که تابستان هایی گرم و خشک و زمستان هایی سرد و مرطوب دارد. جولای گرم ترین ماه و ژانویه خنک ترین ماه در این کشور است…  [ وبلاگ ]

 

 

جهت خرید و راهنمایی ( تور اسپانیا – ایتالیا ) تماس حاصل فرمائید:

88960818  –  88983639  –  88989700  021