5/5 - (4 امتیاز)

تور ، ایتالیا – آلمان – هلند | 3 شب میلان و ونیز  + 3  شب مونیخ +  3 شب آمستردام  | پاییز و زمستان ۹۸

 

 ایتالیا

یکی از محبوب ترین و معروف ترین مقصدهای گردشگری دنیا است.با نگاه کردن به نقشه اروپا، خیلی راحت ایتالیا را پیدا خواهید کرد؛ چکمه ای در جنوب قاره سبز و در میان دریای مدیترانه. ایتالیا در شمال با کشورهای فرانسه، سوییس، اتریش و اسلوونی هم مرز است. این منطقه از ایتالیا کوهستانی است و تعدادی از مرتفع ترین قله های اروپا را در خود جای داده است.

در مرکز ایتالیا ایالت توسکانی (Tuscany) قرار گرفته است که طبیعتی متشکل از تپه های سرسبز و حاصل خیز، رودهای خروشان و دره های زیبا و سواحل آفتابی متعدد دارد. به سمت جنوب که حرکت کنید به پایتخت جاودانه امپراطوری روم باستان خواهید رسید. شهر رم یکی از قدیمی ترین پایتخت های دنیا است و امروزه کوچکترین کشور دنیا (واتیکان) را نیز در خود جای داده است.

جنوب ایتالیا گرم تر، بکر تر و خشک تر از شمال این کشور است و ویژگی اصلی آن قله های آتش فشانی مرتفع است. سه آتش فشان وزوو (Vesuvius)، اتنا (Etna) و استرومبولی (Stromboli) از فعال ترین آتش فشان های اروپا هستند. همچنین در جنوب غربی و غرب ایتالیا نیز جزایر سیسیل (Sicily) و ساردینیا (Sardinia) قرار دارند که از مقصدهای جذاب برای سفر گردشگران هستند.

آب و هوای ایتالیا مدیترانه ای است که تابستان هایی گرم و خشک و زمستان هایی سرد و مرطوب دارد. جولای گرم ترین ماه و ژانویه خنک ترین ماه در این کشور است…

تور ایتالیا – آلمان – هلند

هلند

یکی از زیباترین کشورهای جهان به شمار می‌رود و با ابعادی کوچک در بخش شمال غربی قاره‌ اروپا قرار دارد. این زیبایی را می‌توان، مدیون آب و هوای اقلیمی و گونه‌های مختلف گل‌ در این کشور دانست. همچنین هلند، عنوان کشور گل را در جهان به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید یک چهارم مساحت این کشور، در ارتفاعی کمتر از سطح آب‌های آزاد جهان قرار دارد. علاوه بر شهرت هلند به گل (به ویژه گل لاله)، پنیرهای لذیذ و مطبوع آن (مخصوصا پنیر گودا) نیز در سراسر جهان شناخته شده و پرطرفدار است.

هلند یکی از اعضای قدیمی اتحادیه‌ی اروپا و عضو پیمان نظامی ناتو است. هر چند مساحت این کشور اروپایی حدود ۴۱ هزار کیلومتر مربع است و به کشور مینیاتوری شناخته می‌شود؛ اما جمعیتی بالغ بر ۱۷ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. ۸۵ درصد از کل جمعیت را هلندی زبان‌ها و مابقی را مردمی از ترکیه، مراکش، اندونزی و سورینام شامل شده‌اند.

دین رسمی مردم هلند مسیحیت است و طبق اسناد ۳۱ درصد دین مردم هلند را مذهب کاتولیک، ۲۱ درصد را پروتستان و مابقی را اسلام و دیگر ادیان و مذاهب تشکیل داده‌اند. زبان رسمی این کشور زبان هلندی است و درصد کمی از جمعیت نیز به زبان فریزلندی، ترکی استانبولی و عربی صحبت می‌کنند. پول رسمی این کشور یورو (€) به شمار می‌رود.

آمستردام پایتخت هلند و یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در این سرزمین محسوب می‌شود. کشور هلند از شرق با آلمان، از جنوب با بلژیک و از غرب با بریتانیا همسایه است. این سرزمین در آمریکای مرکزی نیز چند جزیره دارد . پس از آمستردام، روتردام دومین شهر بزرگ هلند شمرده می‌شود که با توجه به وسعت و تعداد اسکله‌های موجود در آن، لقب بزرگ‌ترین بندر اروپا را از آن خود کرده است. از دیگر شهرهای بزرگ هلند می‌توان به لاهه و اوترخت اشاره کرد. حکومت در هلند به صورت پادشاهی مشروطه است. این درحالی است که خاندان سلطنتی، نقش موثری در تعیین سیاست ندارد و نخست‌وزیر دارای مهم‌ترین مقام سیاسی است. 

هلند مناظر و چشم‌اندازهای زیبای متعددی دارد که مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است. پارک ملی هوخه ویلوه با زیبایی طبیعی خارق‌العاده‌، حیات وحش و جنگل‌های انبوه یکی از مقاصد اصلی گردشگری در این سرزمین محسوب می‌شود. منطقه‌ یوردان در آمستردام نیز یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های گردشگری است که با کافی‌شاپ‌های متعدد، نگارخانه‌ها، فروشگاه‌ها و خیابان‌های دنج شهرت دارد و همچنینموزه‌ اشتدلیک با مجموعه‌ای از هنرهای معاصر از دیگر دیدنی‌های آمستردام به شمار می‌رود. در نزدیکی آمستردام، شهری کوچک و زیبا به نام لیدن قرار گرفته که کهن‌ترین دانشگاه این کشور در آن واقع شده است و فضا و معماری تاریخی و کهن آن، گردشگران را به سوی خود می‌کشاند. جزایر فریزیان نیز مجموعه‌ی زنجیروار از جزایری هستند که از هلند تا دانمارک کشیده شده‌اند و دهکده‌های کهن و سواحل شنی، از ویژگی‌های این جزایر محسوب می‌شوند.

ساعت محلی هلند ۲.۵ ساعت از ساعت ایران عقب‌تر است و هموطنان عزیز برای سفر به این کشور مملو از گل، نیازمند ویزا هستند.

 

جمهوری فدرال آلمان

در اروپای غربی و مرکزی قرار گرفته است و در بین مردم جهان با نام‌های دیگری همچون ژرمنی و دویچ‌لند (سرزمینی متعلق به مردم) نیز شهرت دارد. این کشور با تاریخی کهن و شهرهایی مدرن، یکی از مقاصد اصلی گردشگری در سراسر جهان محسوب می‌شود.

آلمان با مساحتی حدود ۳۶۰ هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۸۲ میلیون نفر، لقب پرجمعیت‌ترین کشور قاره‌ سبز و هفتمین کشور وسیعاروپا را به خود اختصاص داده است. لهستان، جمهوری چک، اتریش، دانمارک، سوئیس، فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند با آلمان مرز مشترک دارند و در شمال کشور، دریای شمال و دریای بالتیک قرار گرفته‌اند. زبان رسمی مردم، آلمانی است و دین بیشتر ساکنان را مسیحیت تشکیل می‌دهد. پیش از پیوستن آلمان به اتحادیه‌ اروپا، واحد پول کشور مارک به شمار می‌‌ٰفت؛ اما امروزه مردم از واحد پول یورو (€)، در معاملات خود استفاده می‌کنند. کشور آلمان با کوه‌ها، دشت‌ها، جنگل‌ها و دریاچه‌های متعدد احاطه شده است. با آب و هوایی معتدل، می‌توان بهاری زیبا، تابستانی مطبوع، پاییزی دلنشین و زمستانی رویایی را در آلمان تجربه کرد. برلین، پایتخت آلمان نام دارد و شهرهایی همچون هامبورگ، برمن، مونیخ، دوسلدورف، اشتوتگارت و هانوفر از مهم‌ترین شهرهای آن شمرده می‌شوند. نوع حکومت در آلمان، جمهوری فدرال است و طبق قانون اساسی تدوین شده در آن، رئیس جمهور در راس کشور و صدر اعظم در راس حکومت قرار می‌گیرند.

آلمان با مناظر بکر و فوق‌العاده و آثار تاریخی متعدد، گردشگران زیادی را از تمامی کشورها به خود جذب می‌‌کند. از میان مناطق توریستی،درسدن شهری زیبا، سرسبز و برخوردار از چشم‌اندازی بی‌نظیر به همراه سواحل مشهور و پرطرفدار است. کاخ زوئینگر و خانه‌ اپرای سمپروپر از جاذبه‌های گردشگری درسدن به شمار می‌روند. هایدلبرگ، شهری تاریخی و متعلق به قرون وسطا است که بازدید از آن برای مسافران، خالی از لطف نخواهد بود. پل قدیمی هایدلبرگ مشهور به پل پیر، از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری این شهر محسوب می‌شود.

کلیسای جامع فرانکفورت که معماری خارق‌العاده‌ای از دوران کهن را به نمایش گذاشته است، عمارت رومر، ساختمانی باشکوه و وسیع با معماری منحصربه‌فرد و موزه‌های اطراف رود ماین، از دیدنی‌های فرانکفورت به شمار می‌آیند. دیوار برلین متعلق به قرن ۲۰ میلادی، دروازه‌ براندنبورگ که آن را سمبل اروپا می‌نامند و کاخ شارلوتنبورگ با پیشینه‌ای حدود ۴ قرن، اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر برلین، پایتخت آلمان را تشکیل می‌دهند.

می‌توان مونیخ را به دلیل داشتن بناهای تاریخی و مشهور همانند کاخ نیمفنبرگ، کلیسای جامع بانوی ما و اقامتگاه سلطنتی مونیخ از مقاصد مهم گردشگری آلمان در نظر داشت. کلن نیز سرشار از آثار تاریخی ارزشمند و جاذبه‌های طبیعی است که از آن جمله می‌توان به کلیسای جامع کلن، به عنوان یکی از کهن‌ترین کلیساهای آلمان اشاره کرد. این ساختمان، محل دفن تعدادی از روحانیون معروف مذهب کاتولیک است.

ساعت محلی آلمان ۲.۵ ساعت از ساعت ایران عقب‌تر است و هموطنان عزیز برای سفر به این کشور محبوب، نیازمند ویزا هستند.

تور ایتالیا – آلمان – هلند

جهت خرید و راهنمایی ( تور  ایتالیا – آلمان – هلند  ) تماس حاصل فرمائید:

88960818  –  88983639  –  88989700  021