5/5 - (9 امتیاز)

تور فرانسه – سوئیس  ۶ شب و ۷ روز زمستان ۹۸

 

تور فرانسه – سوئیس

فرانسه

فرانسه از دیرباز یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری دنیا بوده و بیشترین تعداد گردشگر ورودی در سرتاسر دنیا را از آن خود کرده است. شما می توانید تمام مدت عمرتان را در فرانسه سپری کنید اما باز هم از تمام زیبایی های این کشور سیر نشوید. فرانسه علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی متعدد، تاثیرات زیادی بر فرهنگ جهانی داشته و الهام بخش بسیاری از هنرمندان دنیا بوده است. بسیاری از داستان ها و فیلم های مطرح و زیبای تاریخ دنیا که با آنها خاطره دارید در فرانسه اتفاق افتاده اند.

احتمالا با شنیدن نام فرانسه پیش از هر چیز به یاد پاریس خواهیم افتاد. زیبایی و شکوه رویایی پاریس یک جواهر بی نظیر در قلب فرانسه است که پیش از هر شهر دیگری در دنیا جذابیت دارد. اما زیبایی و جذابیت ذاتی فرانسه نه در پاریس، که در طبیعت بینظیر این کشور نهفته است؛ سواحل آفتابی با ماسه های سفید، قله های بلند پوشیده از برف، جنگل های انبوه و دشت ها و مراتع حاصلخیز.

اما یکی دیگر از جذابیت های این کشور رویایی ، سبک زندگی و فرهنگ مردمان این کشور است که افراد زیادی را در سرتاسر دنیا شیفته خود کرده است. همچنین نباید از غذاهای خوشمزه و هیجان انگیز  این کشور مانند راتاتویی و پنیرهای خوشمزه فرانسوی غافل شد.

اگر شما هم دوست دارید با این کشور بیشتر آشنا شوید حتما این مقاله را بخوانید…  [ وبلاگ ]

 

 

جهت خرید و راهنمایی ( تور فرانسه – سوئیس ) تماس حاصل فرمائید:

88960818  –  88983639  –  88989700  021