شنبه 29 اردیبهشت 1403
اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/04/23
5/5 - (2 امتیاز)

تا حالا به این فکر کردید که بهترین هتل های اسپانیا در شهرهای مطرح این کشور کدامند؟ اسپانیا یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری در سرتاسر دنیا محسوب می شود و هر سال تعداد زیادی از گردشگران برای بهره مندی از سواحل بی نظیر و لذت بردن از معماری شگفت انگیز شهرهای اسپانیا به این کشور سفر می کنند.

با توجه به تعداد زیاد گردشگران ورودی به این کشور، اماکن اقامتی متعددی در مناطق مختلف ساخته شده اند تا میزبان گردشگران باشند. هر گردشگر با توجه به سلیقه و بودجه خود می تواند از بین ارزان ترین هتل ها تا لوکس ترین هتل ها، محل اقامت خود را انتخاب کند.

شما هم اگر دوست دارید با بهترین هتل های اسپانیا آشنا شوید، این مقاله از وبلاگ آژانس هواپیمایی شرق بهشت را از دست ندهید.

 

برای مشاهده تورهای اسپانیا کلیک کنید

 

بهترین هتل های اسپانیا

 

مادرید

هتل Palacio Plaza Conde de Miranda

اگر شما هم از عاشقان داستان هایی مانند جنگ ستارگان، سیمپسونز، تن تن و… هستید، مطمئنا شیفته این هتل زیبا و لوکس خواهید شد زیرا دکوراسیون این هتل بر اساس شخصیت ها و داستان های سینمایی و تلویزیونی انجام شده است.

اما این تنها دلیل جذابیت و اهمیت هتل Palacio Plaza Conde de Miranda نیست. یکی دیگر از ویژگی های اصلی این هتل موقعیت آن است که در یکی از قدیمی ترین و زیباترین مناطق مرکزی مادرید قرار گرفته است. این هتل با قرارگیری در قلب تاریخی مادرید مناسب ترین محل برای اقامت عاشقان معماری و فرهنگ مادرید است زیرا تنها 200 متر با میدان مرکزی مادرید فاصله دارد. همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به کاخ سلطنتی مادرید و یا سالن اپرای مادرید بروید.

ساختمان این هتل در واقع یک ساختمان اشرافی متعلق به اوایل قرن 18 میلادی بوده است که مرمت و تغییر کاربری داده شده است. هر کدام از واحدهای این هتل بر اساس شخصیت های تاریخی و داستانی طراحی شده اند و جملاتی از آنها بر روی دیوارها نقش بسته است. پس می توانید هر کدام از اتاق هایی که بیشتر دوست دارید را رزرو کنید.

هتل Palacio Plaza Conde de Miranda

هتل Palacio Plaza Conde de Miranda

 

هتل Inglés

اگر بدنبال تجربه سطح جدیدی از کیفیت خدمات هستید، هتل Inglés را در صدر انتخاب های خود قرار دهید. طراحی زیبا و مدرن، اتاق های مجلل، رستوران شگفت انگیز و یک مرکز اسپای بی نظیر بخشی از چیزهایی هستند که هتل Inglés را به یکی از بهترین هتل های اسپانیا تبدیل کرده است.

علاوه بر این، موقعیت این هتل نیز باعث شده است تا گردشگران زیادی این هتل را برای اقامتشان در مادرید انتخاب کنند. این هتل در محله Barrio de Las Letras واقع شده است که مملو از کافه ها و رستوران های جذاب اسپانیایی است. همچنین اگر به فرهنگ اسپانیا علاقه مندید، در این محله تعداد زیادی سالن تئاتر قرار دارد که می توانید از تماشای نمایش های اسپانیایی لذت ببرید.

هتل Inglés 48 اتاق و سوئیت دارد که به زیبایی تزئین و تجهیز شده اند تا اقامتی راحت و دل انگیز را برای شما فراهم کنند. هر چند این هتل از لوکس ترین و بهترین هتل های اسپانیا است، اما روحیه مهمان نوازی گرم و صمیمی کارکنان از لحظه ای که وارد هتل می شوید شما را به خود جذب خواهد کرد. همچنین مرکز اسپای این هتل نیز یک حرفه ای ترین ها در مادرید است و تجربه آن خالی از لطف نیست.

هتل Inglés

هتل Inglés

 

بارسلونا

هتل Soho House

اگر دوست دارید اقامتی متفاوت و صمیمی در بارسلونا داشته باشید، پیشنهاد می کنیم هتل Soho House را انتخاب کنید. این هتل که در سبک یک خانه سنتی ییلاقی ساخت شده است، یکی از بهترین هتل های اسپانیا است که می تواند تجربه ای شگفت انگیز از اقامت را برای شما ایجاد کند.

این هتل با قرار گیری در محله گوتیک بارسلونا و نزدیکی به ساحل دریای مدیترانه، هم برای عاشقان فرهنگ و معماری و هم شیفتگان ساحل و دریا محل مناسبی است. در صورت اقامت در هتل Soho House تنها با کمتر از ده دقیقه پیاده روی می توانید از کلیسای معروف ساگرادا فامیلیا بازدید کنید.

در صورت اقامت در هتل Soho House  فراموش نکنید که به تراس شگفت انگیز روی بام این هتل هم سر بزنید. هوای مطبوع مدیترانه ای به همراه منظره زیبای ساحل و دریا و استخر زیبای این تراس اوقات دل انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. همچنین اسپای این هتل که در زیرزمین قرار دارد نیز در نوع خود جالب است.

هتل Soho House

هتل Soho House

 

هتل The Serras

هتل The Serras یکی از جدیدترین هتل های بارسلونا است که توانسته اند با کیفیت خارق العاده خود چهره جدیدی به صنعت هتلداری در بارسلونا ببخشند. این هتل در نزدیکی بندرگاه قدیمی بارسلونا (Port Vell) قرار دارد و می توانید از پنجره اتاقتان به تماشای دریا و قایق های بادبانی لنگر انداخته در بندر بپردازید.

اتاق های این هتل بسیار زیبا و جادار هستند و با داشتن بالکن ها و پنجره های قدی علاوه بر تامین نور، چشم انداز زیبایی را برای میهمانان هتل فراهم می کنند. همچنین می توانید بعد از ظهرهایی دل انگیز در تراس روی پشت بام هتل The Serras داشته باشید و زیبایی های شهر بارسلونا را به نظاره بنشینید.

اما در کنار تمام این جذابیت ها، رستوران این هتل یکی از بهترین مکان هایی در بارسلونا است که می توانید از آشپزی اصیل کاتالونیا لذت ببرید.

هتل The Serras

هتل The Serras

 

سویا

هتل Casa del Poeta

این هتل که در یک عمارت بازمانده از قرن 17 میلادی ساخته شده، در یک کوچه باریک در قلب تاریخی سویا (محله سانتا کروز) واقع شده است. این هتل با داشتن خدماتی در حد یک هتل 5 ستاره لوکس، اجرای زنده شبانه موسیقی کلاسیک اسپانیایی و یک تراس بزرگ روی پشت بام یکی از بهترین هتل های اسپانیا و سویا است.

همانطور که گفتیم این هتل در منطقه سانتا کروز واقع شده است و تنها با پنج دقیقه پیاده روی می توانید به کلیسا و یا قصر سلطنتی سویا بروید. همچنین مراکز خرید مطرح سویا در فاصله ده دقیقه ای این هتل قرار دارند. پس بدین ترتیب هتل Casa del Poeta می تواند بهترین انتخاب شما برای اقامت در سویا باشد.

در صورتی که به فرهنگ و موسیقی علاقه دارید، می توانید هر شب در حیاط مرکزی و زیبای این هتل به تماشای اجرای زنده گیتار کلاسیک اسپانیایی بپردازید و از اوقات خود لذت ببرید. همچنین تماشای غروب آفتاب بر فراز محله سانتا کروز از تراس روی بام این هتل را از دست ندهید.

هتل Casa del Poeta

هتل Casa del Poeta

 

هتل Corral Del Rey

ساختمان این هتل یک عمارت اشرافی بازمانده از قرن 17 میلادی در مرکز تاریخی شهر سویا است که امروزه به یکی از بهترین هتل های اسپانیا تبدیل شده است. این هتل با داشتن موقعیتی منحصر به فرد دسترسی شما به جاذبه های اصلی شهر سویا را آسان می کند. موزه فلامنکو تنها یک خیابان با این هتل فاصله دارد و اطراف هتل نیز مملو از فروشگاه ها رستوران های اصیل اسپانیایی است. همچنین کلیسا و قصر سلطنتی سویا تنها 10 دقیقه با این هتل فاصله دارند.

هر کدام از 17 اتاق این هتل به زیبایی تزئین و تجهیز شده اند تا اقامتی راحت و بیاد ماندنی را برای شما رقم بزنند. همچنین سوئیت های این هتل با داشتن تراس و استخر اختصاصی انتخابی خوبی برای گذراندن یک عصر دل انگیز در هوای بی نظیر سویا هستند.

هتل Corral Del Rey

هتل Corral Del Rey

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در تاریخ: 2018/12/12

بهترین هتل های اسپانیا

بهترین هتل های اسپانیا

بهترین هتل های اسپانیا

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *