یکشنبه 13 خرداد 1403
اشتراک گذاری در تاریخ: 2019/04/23
4.2/5 - (5 امتیاز)

پروازهای ارزان تهران به بلژیک

در حال حاضر سفر به یک کشور اروپایی مانند بلژیک می تواند سفری پر هزینه و گران قیمت باشد.اما گردشگران حرفه ای و با تجربه تکنیک های مختلفی برای کاهش هزینه سفرهای خود دارند. یکی از این راه ها انتخاب پروازهای ارزان است. هر چند در حال حاضر غیر از پرواز قشم ایر، پرواز مستقیم دیگری بین ایران و بلژیک برقرار نیست، اما پروازهای غیر مستقیم متعددی در این مسیر وجود دارند که شما را از تهران به بروکسل و بالعکس خواهند برد.

آشنایی با این پروازها و انتخاب پروازهای ارزان تهران به بلژیک به شما کمک خواهد کرد تا با صرفه جویی هزینه سفر خود را کاهش دهید. با این مقاله همراه باشید تا تعدادی از پروازهای ارزان تهران به بلژیک را بشناسید. (قیمت های ذکر شده برای آبان ماه سال 1397و مطابق با جدول پروازهای سیستمی و بدون اعمال تخفیف است).

 

برای مشاهده تورهای بلژیک کلیک کنید

 

بروکسل پایتخت و بزرگترین شهر بلژیک است و بیشتر گردشگران ابتدا وارد این شهر خواهند شد. پروازهای تهران به بروکسل (و یا بالعکس) از دو فرودگاه زیر استفاده می کنند: فرودگاه بین المللی بروکسل (Brussels Airport) که با نام زوانتم (Zaventem) نیز شناخته می شود و در 12 کیلومتری شرق بروکسل قرار گرفته است. این فرودگاه با کد بین المللی BRU شناخته می شود. فرودگاه دیگر فرودگاه بروکسل جنوب شارلروآ (Brussels South Charleroi Airport) یا گوسیلز (Gosselies) است. این فرودگاه که در 46 کیلومتری جنوب بروکسل واقع شده با کد بین المللی CRL نامگذاری شده است.

فرودگاه بروکسل

فرودگاه بروکسل

 

 

در حال حاضر تنها پروازی که به طور مستقیم بین ایران و بلژیک برقرار است، پرواز قشم ایر است. این پرواز روزهای شنبه ساعت 7:30 فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد فرودگاه بروکسل ترک می کند و پس از طی 5 ساعت، ساعت 12:30 در بروکسل فرود می آید. پرواز برگشت بروکسل به تهران نیز روزهای شنبه ساعت 13:15 از فرودگاه بروکسل پرواز می کند اما مدت پرواز آن طولانی تر است و 9 ساعت به طول می انجامد. قیمت این پرواز رفت و برگشت 3.600.000 تومان است.

یکی از پروازهای ارزان تهران به بلژیک توسط ایرلاین پگاسوس برگزار می شود. این پرواز حدود سه ساعت در استانبول توقف دارد و پرواز مجموعا 10 ساعت طول خواهد کشید. آلیتالیا نیز یکی دیگر از ایرلاین هایی است که پرواز ارزان بین تهران و بروکسل دارد. این پرواز ظرف مدت 9 ساعت شما را از تهران به بروکسل خواهد رساند، اما به شرط اینکه حدود یک ساعت و نیم در ایتالیا توقف داشته باشید.

شرکت هواپیمایی ترکیش نیز پروازهای ارزانی در این مسیر دارد. پرواز ترکیش بین تهران و بلژیک با احتساب توقف 1:40 دقیقه ای در استانبول، 8:50 دقیقه طول خواهد کشید. اما کوتاه ترین پرواز در این مسیر را شرکت هواپیمایی اتریشی دارد. هر چند پرواز این شرکت نیز 1 ساعت در وین توقف دارد، ولی کل زمان پرواز شما از تهران تا بروکسل تنها 7 ساعت و نیم طول خواهد کشید.

 

مبدا مقصد ایرلاین مدت زمان هزینه (تومان)
تهران بروکسل قشم ایر 5 3.600.000
پگاسوس 10 2.130.000
آلیتالیا 9 2.660.000
ترکیش 8:50 3.080.000
اتریشی 7:30 6.150.000

برای رزرو بهترین و ارزان ترین پروازهای تهران به بلژیک می توانید با کارشناسان رزرواسیون آژانس هواپیمایی شرق بهشت تماس بگیرید.

پکیج تورهای بلژیک را اینجا ببینید

هرآنچه برای سفر به بلژیک باید بدانید

ارزان ترین هتل های بلژیک 

لوکس ترین هتل های بلژیک

آشنایی با مراکز خرید بلژیک

 

   

2 دیدگاه برای “پروازهای ارزان تهران به بلژیک”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در تاریخ: 2018/11/17

پروازهای ارزان تهران به بلژیک

پروازهای ارزان تهران به بلژیک

پروازهای ارزان تهران به بلژیک

   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *