5/5 - (13 امتیاز)

تور فرانسه – ایتالیا \ ۴ شب پاریس ۲ شب ونیز ۲ شب میلان \ زمستان ۹۸

 

تور فرانسه – ایتالیا

فرانسه از دیرباز یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری دنیا بوده و بیشترین تعداد گردشگر ورودی در سرتاسر دنیا را از آن خود کرده است. شما می توانید تمام مدت عمرتان را در فرانسه سپری کنید اما باز هم از تمام زیبایی های این کشور سیر نشوید. فرانسه علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی متعدد، تاثیرات زیادی بر فرهنگ جهانی داشته و الهام بخش بسیاری از هنرمندان دنیا بوده است. بسیاری از داستان ها و فیلم های مطرح تاریخ دنیا که با آنها خاطره دارید در فرانسه اتفاق افتاده اند.

احتمالا با شنیدن نام فرانسه پیش از هر چیز به یاد پاریس خواهیم افتاد. زیبایی و شکوه رویایی پاریس یک جواهر بی نظیر در قلب فرانسه است که پیش از هر شهر دیگری در دنیا جذابیت دارد. اما زیبایی و جذابیت ذاتی فرانسه نه در پاریس، که در طبیعت بینظیر این کشور نهفته است؛ سواحل آفتابی با ماسه های سفید، قله های بلند پوشیده از برف، جنگل های انبوه و دشت ها و مراتع حاصلخیز.

اما یکی دیگر از جذابیت های این کشور رویایی، سبک زندگی و فرهنگ این کشور است که افراد زیادی را در سرتاسر دنیا شیفته خود کرده است. همچنین نباید از غذاهای خوشمزه این کشور مانند راتاتویی و پنیرهای خوشمزه فرانسوی غافل شد…

ایتالیا یکی از محبوب ترین و معروف ترین مقصدهای گردشگری دنیا است.با نگاه کردن به نقشه اروپا، خیلی راحت ایتالیا را پیدا خواهید کرد؛ چکمه ای در جنوب قاره سبز و در میان دریای مدیترانه. ایتالیا در شمال با کشورهای فرانسه، سوییس، اتریش و اسلوونی هم مرز است. این منطقه از ایتالیا کوهستانی است و تعدادی از مرتفع ترین قله های اروپا را در خود جای داده است.

در مرکز ایتالیا ایالت توسکانی (Tuscany) قرار گرفته است که طبیعتی متشکل از تپه های سرسبز و حاصل خیز، رودهای خروشان و دره های زیبا و سواحل آفتابی متعدد دارد. به سمت جنوب که حرکت کنید به پایتخت جاودانه امپراطوری روم باستان خواهید رسید. شهر رم یکی از قدیمی ترین پایتخت های دنیا است و امروزه کوچکترین کشور دنیا (واتیکان) را نیز در خود جای داده است.

جنوب ایتالیا گرم تر، بکر تر و خشک تر از شمال این کشور است و ویژگی اصلی آن قله های آتش فشانی مرتفع است. سه آتش فشان وزوو (Vesuvius)، اتنا (Etna) و استرومبولی (Stromboli) از فعال ترین آتش فشان های اروپا هستند. همچنین در جنوب غربی و غرب ایتالیا نیز جزایر سیسیل (Sicily) و ساردینیا (Sardinia) قرار دارند که از مقصدهای جذاب برای سفر گردشگران هستند.

آب و هوای ایتالیا مدیترانه ای است که تابستان هایی گرم و خشک و زمستان هایی سرد و مرطوب دارد. جولای گرم ترین ماه و ژانویه خنک ترین ماه در این کشور است…

 

 

جهت خرید و راهنمایی ( تور فرانسه – ایتالیا ) تماس حاصل فرمائید:

88960818  –  88983639  –  88989700  021