5/5 - (5 امتیاز)

تور فرانسه – بلژیک – هلند ، ۶ شب و ۷ روز پاییز و زمستان ۹۸

تور فرانسه – بلژیک – هلند

بلژیک

بلژیک کشوری کوچک اما با نقشی مهم در تاریخ اروپا و جهان است که شاید در نگاه اول چیز خاصی برای ارائه به گردشگران نداشته اما به حدی شما را شگفت زده خواهد کرد که به یکی از طرفداران پر و پا قرص آن تبدیل شوید. اگر به تاریخ دنیا و یا جنگ های جهانی علاقه مندید، می توانید از محل آخرین جنگ ناپلئون در واترلو و یا صدها سایت مرتبط با جنگ جهانی در این کشور دیدن کنید. اگر به سیاست علاقه مندید، بلژیک میزبان دفتر مرکزی اتحادیه اروپاست.

اما هدف اکثر گردشگران برای سفر به بلژیک، شکلات و سیب زمینی های سرخ کرده افسانه ای بلژیک است. شکلات بلژیکی رقیب سرسختی برای همتای سوییسی خود است. سیب زمینی های سرخ کرده آن نظر شما را درباره این فست فود دوست داشتنی به کلی تغییر خواهد داد.

بسیاری از افراد تصور می کنند سفر به بلژیک تنها به بازدیدی کوتاه از بروکسل (Brussels)، بروژ (Bruges) و گنت (Ghent) خلاصه می شود اما این کشور کوچک پر از شهرهای بازمانده از قرون وسطی، سایت های تاریخی و پارک ها و جنگل های زیباست. که می تواند شما را برای مدت ها مشغول خودکند.

بلژیک کشور کوچکی در اروپای غربی است که با هلند، آلمان، لوکزامبورگ، فرانسه همسایه است و از شمال غرب به دریای سیاه راه دارد. بلژیک در واقع به دو منطقه کاملا متفاوت تقسیم می شود؛ منطقه شمالی هلندی زبان که با نام فلاندرز (Flanders) شناخته می شود و شهرهای بزرگی مانند بروژ، گنت و آنتورپ (Antwerp) در آن قرار گرفته اند. معماری گوتیک و باروک، کانال‌ های زیبا، خیابان های سنگفرش شده، رستوران های شیک و شکلات سازی های بینظیر، این شهرها را به مقصدهایی عالی برای یک آخر هفته شگفت انگیز تبدیل می کنند. دشت های وسیع و سرسبز این منطقه باعث شده است طبیعتگردان اوقات خوشی را در منطقه فلاندرز داشته باشند… [وبلاگ]

تور فرانسه – بلژیک – هلند

فرانسه

فرانسه از دیرباز یکی از پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری دنیا بوده و بیشترین تعداد گردشگر ورودی در سرتاسر دنیا را از آن خود کرده است. شما می توانید تمام مدت عمرتان را در فرانسه سپری کنید اما باز هم از تمام زیبایی های این کشور سیر نشوید. فرانسه علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی متعدد، تاثیرات زیادی بر فرهنگ جهانی داشته و الهام بخش بسیاری از هنرمندان دنیا بوده است. بسیاری از داستان ها و فیلم های مطرح تاریخ دنیا که با آنها خاطره دارید در فرانسه اتفاق افتاده اند.

احتمالا با شنیدن نام فرانسه پیش از هر چیز به یاد پاریس خواهیم افتاد. زیبایی و شکوه رویایی پاریس یک جواهر بی نظیر در قلب فرانسه است که پیش از هر شهر دیگری در دنیا جذابیت دارد. اما زیبایی و جذابیت ذاتی فرانسه نه در پاریس، که در طبیعت بینظیر این کشور نهفته است؛ سواحل آفتابی با ماسه های سفید، قله های بلند پوشیده از برف، جنگل های انبوه و دشت ها و مراتع حاصلخیز.

اما یکی دیگر از جذابیت های این کشور رویایی، سبک زندگی و فرهنگ این کشور است که افراد زیادی را در سرتاسر دنیا شیفته خود کرده است. همچنین نباید از غذاهای خوشمزه این کشور مانند راتاتویی و پنیرهای خوشمزه فرانسوی غافل شد… [وبلاگ]

 

تور فرانسه – بلژیک – هلند

جهت خرید و راهنمایی ( تور فرانسه –  بلژیک – هلند ) تماس حاصل فرمائید:

88960818  –  88983639  –  88989700  021