5/5 - (2 امتیاز)

تور سوئیس ایتالیا نوروز ۱۴۰۰

۴ شب زوریخ + ۳ شب میلان

 

ایتالیا یکی از محبوب ترین و معروف ترین مقصدهای گردشگری دنیا است که تقریبا هر گردشگری آرزوی سفر به آن را دارد. سفر به ایتالیا برای هر گردشگری می تواند تجربه ای خاص و تکرار نشدنی باشد که هیچوقت از یاد نخواهد برد. شاید کمترین مقصدی در جهان باشد که در آن تاریخ، هنر، مد و غذا این چنین زیبا و همگون ترکیب شده باشند.

در ایتالیا شما با طیف وسیعی از جاذبه ها مانند جزایر آفتابی، قله های مرتفع پوشیده از برف و دریاچه های یخ زده، آتش فشان های فعال، باغ های انگور وسیع و شهرهای زیبایی که بیشترین آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده اند روبرو هستید. کمتر فردی است که پس از یک بار سفر به ایتالیا، دوست نداشته باشد به این کشور بازگردد.

آب و هوای ایتالیا به نحوی است که تقریبا در تمامی ماه های سال می توانید به این کشور سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید. از ماه آپریل تا ژوئن فصل اوج سفر به ایتالیا است. اما خود ایتالیایی ها معمولاً در ماه های جولای و آگوست به سفر می روند تا از شلوغی و افزایش قیمت های فصل اوج سفر فاصله بگیرند. البته فراموش نکنید که ماه های جولای و آگوست از گرم ترین ماه های ایتالیا هستند. بنابراین اگر دوست دارید هم از معضلات فصل اوج سفر و هم گرما پرهیز کنید، بهترین زمان برای سفر به ایتالیا، اواخر سپتامبر و اکتبر است.

 

◀ هر آنچه برای سفر به ایتالیا باید بدانید

◀ ارزان ترین هتل های ایتالیا

◀ لوکس ترین هتل های ایتالیا

◀ آشنایی با مراکز خرید ایتالیا

◀ برنامه گشت رم در 3 روز

تور سوئیس ایتالیا نوروز ۹۹

تور سوئیس ایتالیا نوروز ۱۴۰۰

جهت مشاوره و خرید ( تور سو‌‌‌‌ئیس – ایتالیا ) تماس حاصل فرمائید:

09102785516  –  88989700  021

تور سوییس نوروز ۹۹